کد مطلب: 49282
 
به مناسبت ایام الله دهه فجر؛
برگزاری دومین یادواره شهدای دانش آموز حوادث تروریستی سیستان و بلوچستان/ سهم استان 25 دانش آموز
دبیر ستاد یادواره شهدای دانش آموز گفت: به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادواره شهدای دانش آموز حوادث تروریستی در زاهدان برگزار می گردد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۵
 
احمد رضا الوندی فر در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به برگزاری دومین یادوراه شهدای دانش آموز تروریستی در سیستان و بلوچستان اظهار دشت: بیست و پنج دانش آموز شهید تروریستی در استان وجود دارد که از این تعداد 22 نفر دانش آموز و سه کودک خردسال بوده اند.
وی با اشاره به اینکه دشمن اگر بر ما مسلط شود شیعه و سنی، کوچک و بزرگ نمی شناسد، گفت: مروری بر حوادث گذشته نشان می دهد که بیش از شش تن از این شهدا اهل سنت بوده اند که در حوادث تروریستی تاسوکی و چابهار به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند از اینرو مهمترین هدف بالا بردن آگاهی و درک دانش آموزان است تا بدانند دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود شیعه و سنی نمی شناسد.
دبیر برگزاری یادواره شهدای تروریستی تقویت روحیه استکبار ستیزی در بین دانش آموزان را یکی دیگر از اهداف برگزاری یادواره عنوان کرد و افزود: قطعا برگزاری چنین یادواره هایی در استان نقش بسزایی در ایجاد وحدت دارد
وی بیان داشت: نسل جوان امروزی نباید حوادث تروریستی تاسوکی، تاسوعا حسینی، مسجد جامع و امیرالمومنین(ع) را فراموش کنند لذا برگزاری این یادواره ها باعث می شود که بدانیم دشمن در صورت تسلط به هیچ کس رحم نمی کند.
الوندی ادامه داد: امروز دشمن وحدت بین آحاد مردم اهم از شیعه و سنی را نشانه گرفته است لذا از آنجایی که بالاترین مقوله در سیستان و بلوچستان ایجاد وحدت است باید تلاش کنیم تا این مهم حفظ شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: این یادواره سه شنبه بیستم بهمن ماه ساعت8:30 صبح در مجتمع فرهنگی و آموزشی رستگاران واقع در بلوار جمهوری زاهدان برگزار می گردد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark