کد مطلب: 60252
 
استقرار نیروهای پلیس در ۴ مسیر منتهی به سیستان و بلوچستان/ محدودیت های تردد در شهرها همچنان پابرجاست
رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان با بیان این که محدودیت های تردد در شهرها طبق روال قبل پابرجاست گفت: نیروهای پلیس در ۴ مسیر منتهی به سیستان و بلوچستان جهت اجرای ممنوعیت تردد در جاده ها مستقر هستند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۰
 
به گزارش زاهدنیوز،سرهنگ علی نام درست، رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان به عصرهامون گفت: منع تردد شبانه از ۱۰ شب تا ۳ بامداد در شهرهای سیستان و بلوچستان به قوت خود باقی است.

وی ادامه داد: در خصوص تردد بین شهری هنوز طرحی اعلام نشده است، اما با توجه به خیز مجدد کرونا، ورود به ایرانشهر و خروج از آن طبق تصمیم فرمانداری و ستاد کرونای این شهرستان ممنوع شده است. 

نام درست اظهار کرد: ممنوعیت تردد بین استانی طبق ابلاغیه مرکز و توسط پلیس راه اعمال می شود، بر اساس آنچه روز گذشته در نشست استانی مطرح شد، در چهار ورودی و خروجی استان عوامل پلیس مستقر شده اند و از خروج پلاک های بومی و ورود پلاک های غیر بومی جلوگیری می شود، اما برای ورود پلاک های بومی ممنوعیتی وجود ندارد.

وی گفت: نیروهای ایست و بازرسی و عوامل پلیس راه در شمال استان در مسیر سفیدآبه، غرب در مسیر بم و ایستگاه های نصرت آباد و میل نادر، مسجد ابوالفضل در مسیر ایرانشهر و جنوب مسیر بیردف - بندر مستقر هستند. 
 
Share/Save/Bookmark