کد مطلب: 57003
 
بازنشسته ای که 4بیکار را مشغول به کار کرد/مسئولان حمایت از کارآفرینان را در دستور کار خود قرار دهند
یک بازنشسته فرهنگی با سرمایه گذاری در بخش دام سبک توانست 4نفر بیکار را مشغول به کار کند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۱۳
 
کارآفرین سراوانی گفت: پس از بازنشستگی و براساس علاقه ام، با دریافت 3مرحله وام قرض الحسنه از بسیج سازندگی و یک وام50میلیون تومانی از بانک کشاورزی، در حوزه دام سبک مشغول به فعالیت شده و 4نفر بیکار را نیز به اشتغال پایدار مشغول کنم.

محمداکبر پارسه که دارای 52سال سن می باشد، در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: 7سال است که در حوزه دام سبک مشغول به فعالیت هستم اما کارشکنی برخی از مسئولان سراوانی و شورای روستا و همسایه ها، دو سال کار پرورش دام سبک به تعویق افتاد به نحوی که باعث شد بدون برق به مدت یک سال و نیم در کنار دام ها زندگی کنم.

وی با اشاره به سختی هایی که در مسیر پرورش دام سبک کشیده است، بیان کرد: مسئولان مرکز استان در وزه برق، جهاد همکاری بسیار خوبی با بنده داشتند و امیدوارم مسئولان شهرستانی در بخشهای مختلف نیز این نوع کار را در دستور کار خود قرار دهند.

این کار آفرین تاکید کرد: با توجه به گرانی های اخیر نیازمند حمایت بیش از پیش مسئولان در بخش های مرتبط می باشم، جوانان نیز می توانند با سرمایه های اندک و بهره گیری از تسهیلات و مشاوره های بسیار خوب بسیج سازندگی در عرصه های اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، ورود پیدا کرده و برای خود و چندین نفر دیگر شغل پایدار ایجاد کنند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark