کد مطلب: 34143
 
سردارنقدی: دشمنان با ابزار تبلیغات ایمان و وحدت را نشانه گرفته اند
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان با ابزار تبلیغات، ایمان و وحدت ملت ایران را نشانه گرفته اند و از تمام توان خود برای گسترش شبکه های ماهواره ای ضدنظام استفاده می کنند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۷
 
سردار نقدی

به گزارش زاهدانه ، سردار ˈمحمدرضا نقدیˈ روز پنجشنبه در همایش مشترک فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج و ائمه جماعات شیعه و سنی شهرستان زاهدان دو رکن اصلی پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت را ایمان و وحدت برشمرد.

وی افزود: دشمنان با آگاهی از اینکه نمی توانند با زورآزمایی و جنگ ملت ایران را شکست دهند امروزه تمام تمرکز خود را به استفاده از شبکه های ماهواره ای و اینترنتی ضددینی به عنوان سلاحی مخرب برای نابود کردن بنیاد اخلاق در جامعه معطوف کرده اند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: شبکه های ماهواره ای معدودی در گذشته نیز وجود داشت و عده ای در این شبکه ها به نظام و انقلاب فحاشی می کردند اما مردم به دلیل هوشیاری تاثیری نمی گرفتند.

وی گفت: چند سالی است که دشمن تمرکزش را معطوف به استفاده از تمام جاذبه های صوتی و بصری برای نابود کردن بنیان خانواده های ایرانی کرده است بطوری که شش شبکه ماهواره ای ضدنظام ظرف شش سال به 160 شبکه رسیده و تنها صهیونیستها به عنوان نمونه شش شبکه فارسی زبان با هدف گسترش فساد جنسی راه اندازی کرده اند.

سردار نقدی اظهار داشت: دنیای اسلام و به ویژه ملت مسلمان ایران امروزه در معرض آسیب از طریق ابزار تبلیغاتی دشمنان قرار گرفته و متاسفانه با گسترش استفاده از شبکه های ماهواره ای در خانواده های ایرانی به بهانه آگاهی از مسائل علمی و اخبار روز دنیا شاهد افزایش آمار طلاق و فروپاشی بنیان خانواده ها و کاهش آمار ازدواج در کشور هستیم.

وی تاکید کرد: فرهنگ مبتذل و فاسد غرب به واسطه این ابزار در خانه های ایرانی نفوذ پیدا کرده و در حال اثرگذاری است زیرا چشمی که با تصاویر شهوت انگیز آلوده شد دیگر حال نگاه کردن به قرآن و خواندن آن را ندارد.

او اضافه کرد: باید مراقب باشیم زیرا در شبکه های ماهواره ای تمام ارزشهای ملت ایران را به سخره گرفتند و از تبلیغات ورزشی برای ترویج فساد و از آشپزی برای پخت گوشت خوک و کاربرد شراب در غذا استفاده می کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با استفاده از شبکه های ماهواره ای دشمنان تلاش دارند حیا و حرمتها را میان اعضای خانواده ها از بین ببرند و در درون خانواده ها فساد را ترویج کنند به همین سبب لازم است امروز در کنار تبلیغ، مقابله با ضدتبلیغ هم انجام شود.

وی افزود: دشمن با آگاهی از این مساله که مهمترین علت ظهور و پیروزی انقلاب علاوه بر ایمان مردم وحدت آنان است با تمام قوا قصد شکستن این اتحاد و همدلی را در کشور دارد.

او اظهار داشت: دشمن گروههایی را درست کرده تا علیه شیعه و سنی اقدامات توهین آمیز انجام دهند و تعدادی شبکه ماهواره ای به اسم شیعه و سنی در لندن راه اندازی شده که صبح تا شب به مقدسات این دو مذهب توهین کنند.

سردار نقدی تاکید کرد: اگر قرار باشد کسی از شیعه دفاع کند باید در ایران به دلیل داشتن حکومت شیعه این کار را انجام دهد نه در لندن، این خود نشان می دهد که این شبکه ها جیره خوار سرویس اطلاعاتی انگلیس هستند.

وی با بیان اینکه تشیع و تسنن باید مواظب ترفندهای دشمنان باشند گفت: شیعیان مرجع تقلید و اهل سنت مفتی دارند و هیچکدام از مراجع تقلید و مفتیها رای به تکفیر شیعه و سنی نداده اند و توهین به مقدسات را جایز نمی دانند.

او ادامه داد: همه ما باید هوشیار باشیم که شرارتهای این شبکه های ماهواره ای شیعه و سنی را علیه یکدیگر تحریک نکند و تاکنون در این زمینه بسیار موفق عمل کردیم و باید این رویه استمرار داشته باشند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروزه دشمنان اقدامات تفرقه افکنانه خود را فراتر از شبکه های ماهواره ای گسترش داده و آدمکشی راه انداخته اند و به اسم اهل سنت در بقاع متبرکه در کربلا و نجف زوار را می کشند در صورتی که اهل سنت به اهل بیت(ع) عشق می ورزند و درصد بالایی از این زوار اهل سنت هستند.

وی افزود: کدام انسان مسلمان یا غیرمسلمان باوجدان به خودش اجازه می دهد یک پیرزنی که با ویلچیر برای زیارت به بقاع متبرکه اهل بیت(ع) آمده است را با بمب تکه پاره کند، به چه گناهی و بر اساس چه مجوزی دست به این اقدامات می زنند.

او گفت: این گروههایی که را خود مسلمان می دانند و دم از دفاع از اهل سنت می زنند چرا از کفار پول و سلاح برای اقدامات جنایتکارانه می گیرند، پس این خود نشانگر دروغگویی آنان است.

سردار نقدی ادامه داد: شما که خود را مسلمان و شیعه را کافر می دانید چرا مولوی حسین بر و جنگی زهی یا ماموستا شیخ الاسلام نماینده مجلس خبرگان در کردستان که اهل سنت بودند را به شهادت رساندید.

وی با بیان اینکه دشمنان قصد تفرقه انگیزی دارند افزود: تاکنون به لطف خداوند مردم بیدار بودند و حرفهای فتنه انگیزانه را به دل نگرفتند و شیعه و سنی به هم محبت داشته و دارند.

او گفت: یک عده حرفهای نفاق انگیز می زنند و می گویند از سیستان و بلوچستان وزیر نداریم و در نگاه به این استان تبعیض شده در صورتی که از 31 استان کشور 18 استان وزیر در کابینه ندارند.

وی افزود: باید وحدت و انسجام را در ایران اسلامی حفظ کنیم و نشان دهیم که همدیگر را دوست داریم و آمریکا، انگلیس و صهیونیسم که افراطیونشان را به هرکاری وا می دارند و شقاوت انگیزترین کارها را در حق شیعه و سنی انجام می دهند باید بدانند که هیچگاه نخواهند توانست عشق میان مذاهب را در ایران از بین ببرند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شیعه و سنی در ایران به هم عشق می ورزند و خونشان در دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران در هم عجین شده است.

وی در رابطه با مشکلات اقتصادی نیز اظهارداشت: نباید منتظر باشیم تا دولت همه کارها را حل کند بسیجیان باید در محل و پایگاه خود با کمک افراد سرمایه دار برای جوانان اشتغالزایی کنند.
 

Share/Save/Bookmark