کد مطلب: 58011
 
امام جمعه شهرستان خاش عنوان کرد،
رزمایش کمک مومنانه حرکتی برخاسته از بطن بسیج است/موجی از همدلی در لبیک به فرمان رهبرانقلاب ایجاد شد
حجت الاسلام دهقان گفت: کمک های مومنانه اقدام جهادی بی نظیری برای رفع مشکلات معیشتی اقشار ضعیف جامعه است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۴۱
 
حجت الاسلام دهقان امام جمعه شهرستان خاش در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: رزمایش کمک های مومنانه  تاثیر بسیار مثبتی در ابعاد اجتماعی جامعه و مقابله با تبعات اقتصادی ویروس کرونا داشت و اقشار مختلف مردم  با همدلی در کنار مدافعان سلامت قرار گرفتند.

وی افزود: اگرچه مدافعان سلامت در مقابله با ویروس کرونا بسیار نقش آفرین بودند سایر مردم و گروه های جهادی، نیروهای مسلح و مساجدمحلات نیز با ضدعفونی و گندزدایی معابر، تولید ماسک، موادضدعفونی کننده و بسیاری کمک های خودجوش، به مقابله با این ویروس پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد جامعه به دلیل بیماری کرونا دچار مشکلات اقتصادی شدند و مشاغل بسیاری تحت تاثیرکرونا قرار گفت ، اما کمک های مومنانه در این ماه مبارک رمضان، باری از دوش این افراد برداشت و کمک های مومنانه  اقدام جهادی بی نظیری برای رفع مشکلات معیشتی اقشار ضعیف جامعه بود.
امام جمعه شهرستان خاش تاکید کرد: ما امت آخرالزمان هستیم و جامعه مهدوی مقتضیات خاص خودش را دارد ایجاد عدالت، مساوات و اهتمام در امور مسلمین از ویژگی ها و اهداف جامعه مهدوی است ، پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مینی بر لزوم کمک مومنانه به اقشار ضعیف و آسیب دیده از بیماری کرونا، مردم برای کمک به همنوعان خود به پاخاستند و موجی از کمک های مومنانه در سراسر ایران اسلامی بلند شد.

وی تاکید کرد: این همراهی و همدلی مردم ثمرات بسیار زیادی برای کشور دارد و  می تواند در عرصه های مختلف حتی در جهش تولید موثر واقع شود و حتی سیستم دفاعی اقتصادی را در برابر تحریم ها ایجاد کند و یا  در عرصه سلامت می تواند سیستم سلامت کشور را ارتقا دهد و در عرصه امنیت سبب ایجاد امنیت پایدار شده و در ایجاد مشاغل موثر باشد.

حجت الاسلام دهقان ادامه داد: همدلی و همراهی مردم سبب قطع دست محتکران و سودجویان خواهد شد و هنگامی که مردم برای تولید اقلام مورد نیاز بسیج شوند ازدیاد تولید اقلام سبب کاهش احتکار و سودجویی می شود.

وی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه حرکتی برخاسته از بطن بسیج است، اذعان کرد: با وجود تحریم ها دولت با وجود تحریم ها به تنهایی نمی تواند کمبودها و محرومیت ها را برطرف کند سپاه پاسداران و بسیج سازندگی همواره با رفع مشکلات محرومین و عمران و ابادانی در نقاط محروم، کمک بسیاری به محرومیت زدایی در کشور کرده اند.

انتهای پیام//
Share/Save/Bookmark