کد مطلب: 47671
 
سردار نقدی پاسخ می دهد:
مردم و مسئولین برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن چه وظیفه ای دارند؟
سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نفوذ فرهنگی دشمن، روشنگری مردم را بهترین روش مقابله با آن دانست.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۱
 
به گزارش زاهدانه به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در حاشیه سفر روزهای گذشته خود به تبریز در گفتگو با ائل در خصوص هشدارهای رهبر انقلاب مبنی بر نفوذ دشمن، گفت: نفوذ فرهنگی، خطرناک ترین نفوذ دشمن است یعنی اینکه دشمن خواسته های خود را به افکار عمومی کرده و تابع خود کند.

وی ضمن تاکید بر جلوگیری از این نفوذ، افزود: روشنگری و بیدارگری مردم بهترین روش مقابله با اساسی ترین محور نفوذ دشمن است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص فاجعه منا و چگونگی دیپلماسی دولت در پیگیری این موضوع، بیان داشت: دستگاه دیپلماسی کشور در پیگیری فاجعه منا ضعیف و منفعلانه عمل کرد و در شأن اهمیت این موضوع نبود.

وی تاکید کرد: این پیگیری ها باید جدی تر و در سطح بالاتری صورت می گرفت در حالی که پیگیری های وزارت امورخارجه کشور در حد معاونین و مدیرانوزارت خارجه بود واین صحیح نبود.

سردار نقدی ضمن تایید اینکه اگر بیانات و هشدارهای مقام معظم رهبری نبود؛ عربستان حاضر به همکاری با ایران نمی شد؛ گفت: نوع برخورد دستگاه دیپلماسی با این موضوع خوب نبود و پیگیری ها در شأن اهمیت فاجعه منا نبود.

و همچنین تصریح کرد: خون های جان باختگان فاجعه منا نقش بزرگی در بیداری امت اسلام داشته است و هر چه از این حادثه می گذریم؛ عمق این بیداری بیشتر می شود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark