کد مطلب: 42801
 
داریوش احمد رضا بهمنیار
در ایران دیگر هیچ کسی به خاطر فتنه سازان نخواهد مُرد
هر ساله روز نهم دى ماه یادآور بصیرت و دشمن‌‌‌‌‌ شناسى مردم بیدار و غیور ایران و حضور مجاهدانه آنها در صحنه است برای کوبیدن فتنه سازان تاریخ در هر مدل آن، روز نهم دى کوبیدن کسانی است که خداوند شان رای خودشان است و پیامبرشان سخن ناحق شان.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۳
به گزارش زاهدانه ، روز نهم دى حس وظیفه شناسی و موقعیت شاسی ملت ایران است که نباید به فراموشی سپرده شود و باید همه زوایا و شکل گیری این فتنه خطراک مورد نقد قرار بگیرد.

روز نهم دى تور ماهیگیری بزرگی بود تا همه دشمنان ریز و درشت نظام مقدس جمهوری اسلامی، و افراد و جریاناتی که سی سال در گوشه ها، پستوها، سوراخ ها، و انزواها بودند بیرون بیایند و به تور بیفتند، عده ای از این خود رای های خودسر از روی انتقام گیری، گروهی برای خیانت، عده ای برای فرصت طلبی، کسانی برای کارشکنی و براندازان نظام از همه نوع آن آمدند و فتنه را به رسمیت شناختند و از آن حمایت کردند.

روز نهم دى ثابت کرد که ملت ایران دشمنانی دارند که فقط به مرگ آنها رضایت می دهد، حال چطور می خواهیم از فراموشی و بخشش سران فتنه سخن بگویم، کسانی که معتقد بودند اجر مبارزه ما در فتنه88 ، از مبارزه قبل از انقلاب بیشتر است و هنوز هم خودشان و دوستانشان در خارج از حصر اعلام می کنند که بر مواضع قبلی خودمان پایبند هستیم.

این فتنه گران عوض بشو نیستند، برای عوض شدن باید چیزی در آدم بیدار شود و بفهمد که اشتباه کرده است، ولی سران فتنه اقدامات خود را اشتباه نمی دانند و برای همین هم حاضر نیستند اشتباه خود را بپذیرند و اعتراف کنند که تقلبی در کار نبوده است.

مردم ایران هرگز زخمهای فتنه88 را فراموش نخواهند کرد، مردم ایران همگام و همدل و با اطاعت کامل از ولی زمان خودشان، رهبری که اولویت های هر مرحله از نبرد را به خوبی می شناسد، چشم همه فتنه گران را کور می کنند.

مردم ایران به تبعیت از ولایت، از فتنه88 یک سلاح می سازند برای شکست فتنه های آینده، و آن سلاح روشنگری است، آثار ، علائم و نتایج فتنه88 باید تحلیل و کالبد شکافی شده و به کتاب درسی در مدارس تبدیل شود، فتنه بیست ماهه سال88 یک الگو و فرمول مطمئن و خطا ناپذیر است برای زدودن غبارها و آلودگی هایی که در زمان فتنه ها بروز می کند، و چنان حق و باطل را به هم می آمیزد که اوضاع مشتبه می شود و در آن زمان سکوت کردن، کنار کشیدن، حرف نزدن، خودش کمک به فتنه و به معنی رضایت است.

روزی نهم دی1388 حماسه ای بود که در تاریخ ایران آفریده شد، و مردم ایران توانستند کودتایی که جریان مضمحل و نگون بخت فتنه، متعلق به موسوی، کروبی و آقازادگان و خواصی که به دروغ، به بهانه تقلب در انتخابات به راه انداخته بودند را بسوزانند، آنان بعد از نهم دی ماه هم، تمام قوای خود را جمع و عزم خود را جزم کردند، و از طریق ده ها سایت های خبری و اینترنتی فراخوان هایی سر دادند، و دست به دامان رادیوها و شبکه های فارسی، انگلیسی، عبری و عربی زبان و غیره شدند، تا دوباره عده ای را گول بزنند و به خیابان ها بکشانند، و کشور را به آشوب بکشند، اما ملت ایران دوباره و صد باره، آنان را تحقیر کردند، و به ندای آنان لبیک نگفتند، مردم به خیابان ها نیامدند و آنان را در باورهای کور و خجالت های ابدی خودشان تنها گذاشتند.

در روز نهم دى88 این قاطعیت علوی بود که توانست چشم فتنه را کور کند، فتنه ای که اوج خباثت و رذالت سیاسی بود، ولی با کمک الطاف الهی به نماد و الگویی برای شکست فتنه گران و منافقان و دشمنان نظام تبدیل شد.

فتنه گران باید بدانند که در ایران دیگر هیچ کسی به خاطر فتنه سازان نخواهد مُرد، در ایران اسلامی دیگر هیچ کسی به خاطر انزوا طلبی، یا کسب قدرت، و یا خودسری عده ای لجوج نمی میرند، و دیگر هیچ فتنه ای برای خوشایند دشمنان و فرصت طلبان شکل نمی گیرد، کسانی که به خاطر کسب قدرت، خود به بتی از انتقامی کور تبدیل شدند و می خواستند با گذشتن از روی جنازهای افتاده در خیابان های تهران، بر قله های خود رایی و لجاجت شان بایستند و هنوز هم در بند گره های روحی خود هستند.

خشم سوزناکی که سران فتنه از باورهای کور خود داشتند باعث شد به خجالت های ابدی محکوم شوند، و با اینکه مردم به خوبی تیغ انتقام سران فتنه گر و تمامی فتنه گران را می بینند ولی بعضی از دوستان و هم فکرانشان از بخشش آنها و فراموش کردن این فتنه شوم سخن می گویند، و همچنان سکوت خود را برای مرزبندی با سران فتنه گر ادامه می دهند، در حالی که همه فهمیده اند که با سکوت نمی توان میان حق و باطل جبهه گیری کرد.

در آن یک سال که فتنه در بستر مرگ بود کم بیانیه ندادند تا اینکه سیزده ماه بعد از نهم دی88 و در اسفند 89 با اصرار مردم، این سران فتنه در حصر شدند و نظام روی آرامش را دید، و در حالی که فتنه گران در داخل و خارج حصر، با اطاعت از قانون بهتر میتوانستند به مردم خدمت کنند ولی در سران و بدنه فتنه چنین چیزی مشاهده نشد و الان هم مشاهده نمی شود، و دوستان و هم فکرانشان امروز از عملکرد بدون عقلانیت سران فتنه به نام اینکه این افراد جز اولین های انقلاب بودند و باید گذشت کرد سخن می گویند، خودشان کلمه گذشت کردن و یک سوء تفاهم را به کار می برند ولی حاضر نیستند بگویند تقلبی در کار نبود، و این چنین رسوائی فتنه گران است که مردم ایران را بیدارتر کرده است.

سران فتنه هم اینک زندگی محصور شده خود را به گذشته شومشان در فتنه 88 گره زده اند، و محال است که به اشتباه خود اقرار کنند، چرا که کارها و اقدامات خود را در بوجود آوردن فتنه88 درست می دانند، و بدون اينكه خود و یا هم فکران شان را نسبت به رفتار ساختار‌ شكنانه فتنه88 مورد مواخذه قرار بدهند، يا از پيشگاه مردم پوزش بخواهند، می ‌خواهند بی سر و صدا و بدون پس دادن حساب و با سکوت، خود را از فتنه شوم88 کنار بکشند، خلوت می گزینند تا سنگینی مشت آهنین مردم در نهم دی88 را فراموش کنند.

همه کسانی که تا حال سکوت کرده اند باید با برائت رسمی از فتنه و فتنه‌ گران، دامن خود را از این ننگ پاک کنند، باید عملکرد فتنه گران و منافقان همیشه در یادها بماند و همه به این مساله موضع بگیرند.

امروزه هستند کسانی که فتنه 88 را فتنه نمی دانند و گاها با عناوين موجه آن را تطهير می کنند، آنهایی که به هر دلیلی یک دلخوری ای از نظام دارند، از همان آغاز فتنه و بعد از شکست فتنه، حتی يک بار هم واژه فتنه را به اين فتنه سازان و جريان انحرافي اطلاق نکردند، ماموریت این افراد امروزه حساسیت زدایی از فتنه88 است.

فتنه88 عبرتی برای خواص و افتخاری برای بصیرت مردم آگاه و غیور ایران اسلامی است، و باید برای نسل آینده ایران زنده نگهداشته شود، تا بتوانند هنگام غبار آلودگی فتنه ها، راه درست را انتخاب کنند، تمام افرادی که با نظام و انقلاب زاویه داشتند از جریان فتنه حمایت کردند، عده ای متهم به حمایت از فتنه شدند، و برخی دیگر متهم به سکوت در فتنه شدند، عدم اعلام موضع از طرف خواص است که دشمن را به طمع می اندازد تا به بازسازی فتنه های دیگر بپردازند، برای همین است که فتنه گران و هم فکرانشان با یوم الله 9 دی و برپایی پرشور و هر ساله آن مشکل دارند، و آن را علیه خودشان می دانند، ولی باید بدانند صلابت نظام جمهوری اسلامی دیگر اجازه چنین کاری را به آنها نمی دهد.

روز نهم دى یک پرچم است ، یک معیار است، روزی است که اراده خدا بر نابودی فتنه گران قرار گرفت، و به تعبیر مقام معظم رهبری امام خامنه ای (حفظ اله)، روز نهم دی پرچم راهنمایی دیگران شد.

روز نهم دی ماه نقطه عطفی در روند انقلاب اسلامی و نقطه پایانی بر سهمگین ترین و پیچیده ترین جنگ نرم نظام سلطه و استکبار جهانی و دنباله های داخلی آنان، علیه موجودیت و ارکان اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با الطاف الهی و مدیریت رهبری معظم انقلاب و هوشیاری مردم به زباله دانی تاریخ انداخته شد.
Share/Save/Bookmark