کد مطلب: 30831
 
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سيستان و بلوچستان
نمایشگاه کالای بهاره 14 اسفند در زاهدان دایر می شود
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سيستان و بلوچستان گفت : با توجه به نزدیک شدن به سال نو جهت تامین کالاهای اساسی مردم نمایشگاه کالای بهاره در شهرستان زاهدان برگزار می شود.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۸
 
نادر میرشکار
به گزارش زاهدانه ، صبح امروز ( 6 اسفند) نادر میرشکار در نشست خبری با عنوان تامین کالای اساسی مردم در عید در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سيستان و بلوچستان اظهار داشت : معمولا در پایان سال طبق معمول هر سال مردم برای تامین نیاز کالای ایام عید نسبت به کل سال درخواست بیشتری دارند.

وی گفت : با افزایش تقاضا نسبت به گروه هایی از کالاها برنامه های خاصی جهت تامین بازار و نظارت و بازرسی باید پیشبینی شود تا مدیریت خوبی در بازار وجود داشته باشد.

وی افزود : هدف اصلی ما و مجموعه های ذیربط از این برنامه ها آرامش و آسایش مردم جهت تامین نیازمندیهای آنان می باشد.

میرشکار گفت : تامین کالاهای اساسی مانند پوشاک ، مواد غذایی و آجیل و همچنین کیف و کفش و دیگر نیازهای ایام نوروز که در سبد خانواده نقش مهمی را دارد به عنوان اولویت در برنامه خود قرار داده ایم و در همین راستا برای عرضه این کالاها برپایی نمایشگاه فروش بهاره درسطح کل استان پیشبینی شده و در زاهدان هم بعنوان مرکز استان از 14 اسفند این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی افزود : جهت تامین میوه شب عید مراکز توزیع در سطح استان و شهرستان زاهدان و قیمتها بزودی اعلام می شود و از نظر ذخیره میوه در استان هیچ گونه مشکلی وجود ندارد .

میرشکار در انتها افزود : تیم های بازرسی و نظارت بر قیمت ها و توزیع کالا از تاریخ 15 اسفند تا 15 فروردین در چندین گروه فعالیت می کنند تا تخلفی صورت نگیرد .
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark