کد مطلب: 53241
 
امام جمعه اهل سنت نصرت آباد:
عدم روشنگری در جریان 9 دی نشانه کوته فکری افراد است/ 9 دی روز بصیرت و آگاهی ملت ایران است
امام جمعه اهل سنت نصرت آباد با اشاره به اینکه برخی مانع روشنگری در خصوص جریان 9 دی می شوند، گفت: این افراد کوته فکر بوده و بصیرت ندارند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۴
 
به گزارش زاهدانه، 9 دی یادآور حماسه خود جوش مردم در برابر فتنه گران داخلی و خارجی است که تا همیشه در صفحات تاریخ به یادگار خواهد ماند. حماسه ای که با آگاهی و بصیرت مردم و با شرکت در راهپیمایی عظیمی به نمایش درآمد تا سیلی محکمی بر صورت عاملان این فتنه باشد که یادشان باشد هرگز نخواهند توانست با ایجاد اختلاف و تفرقه بین این ملت فخیم و هوشیار به اهداف شوم خود نائل آیند.
در این زمینه امام جمعه اهل سنت نصرت آباد در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه 9 دی را روز بصیرت و آگاهی ملت دانست و اظهار کرد: در این روز مردم با آگاهی، هوشیاری و ولایت مداری خود دشمنان نظام را شکست دادند.
مولوی جان داد نارویی در تکمیل مطلب فوق بیان کرد: حادثه 9 دی بیانگر این مسئله است که اگر دشمن درصدد توطئه ای باشد و بخواهد آسیبی به جامعه اسلامی برساند ملت همیشه در صحنه ایران آماده هستند تا با تمام وجود از انقلاب و دستاوردهای آن و همچنین مقدسات دین مبین اسلام حفاظت و دفاع کند.
وی ادامه داد: تا زمانی که وحدت، همدلی، بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه در جامعه حکمفرما باشد دشمنان راه نفوذ به کشور نداشته و نمی توانند به نقشه های شوم خود نائل آیند.
امام جمعه اهل سنت نصرت آباد با بیان اینکه 9 دی شکست دوباره دشمنان در مقابل ملت همیشه پیروز ایران است، افزود: در این روز با درایت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب و ولایت مدار بودن ملت، انقلاب اسلامی بار دیگر پیروز میدان شد.
مولوی نارویی دشمن شناسی را مهمترین پیام روز 9 دی عنوان کرد و افزود: باید آگاه و هوشیار باشیم تا دشمن نتواند اختلافی بین امت اسلامی بیاندازد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark