کد مطلب: 33261
 
نرخ کرایه تاکسی در زاهدان افزایش یافت
با تصویب شورای شهر و فرمانداری زاهدان به طور رسمی هزینه کرایه تاکسی از امروز در زاهدان افزایش یافت.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۸
نرخ کرایه تاکسی در زاهدان افزایش یافت
 
به گزارش زاهدانه ، با وجود اینکه برخی از رانندگان خودروهای عمومی درون شهری به دلیل افزایش قیمت سوخت کرایه های متفاوت و بیشتری را از شهروندان زاهدانی مطالبه می کردند صبح امروز باتوزیع نرخنامه جدید سازمان تاکسیرانی کرایه حمل و نقل درون شهری به طور رسمی تا سقف 25 درصد افزایش یافت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زاهدان با تایید خبر افزایش نرخ کرایه تاکسی اظهار داشت: هزینه کرایه تاکسی های درون شهری بنا بر مسیر و نرخ قبلی به میزان  20 الی 25 درصد افزایش یافته است.

سید جلال بهشتی اظهار داشت: به طور مثال کرایه حمل در مسیر هایی که پیش از این 400 تومان بوده است به 500 تومان افزایش یافته است و هزینه استفاده از ظرفیت تمام تاکسی با عنوان دربست از مبلغ دو هزار تومان به دو هزار و 500  تومان افزایش یافت.

وی افزود: نرخنامه جدید دارای تاییدیه فرمانداری و مجوز شورای شهر است و صبح امروز در بین تمامی رانندگان تاکسی زاهدانی توزیع شده است.

وی بیان داشت: رانندگان خودرو های حمل و نقل عمومی درون شهری و تحت نظارت این سازمان موظف به نصب نرخنامه در مقابل دید مسافران هستند و هر گونه دریافت وجه اضافی با شکایت شهروندان منجر به جریمه و در نهایت جلوگیری از فعالیت راننده متخلف خواهد شد.

بهشتی افزود: در حال حاضر تعداد سه هزار و 141 دستگاه تاکسی در سطح شهر زاهدان فعالیت دارند که تعداد 700 دستگاه به دلیل فرسودگی در نوبت نوسازی قرار دارند.
انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark