۲
کد مطلب: 3155
 
هشدار علماء اهل سنت استان سیستان وبلوچستان به سران کشورهای عربی
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۹
زاهدانه:اگر سران کشورهای عربی در برابر توهین به پیامبر مکرم اسلام موضع مشخص نگیرند در آینده نه چندان دور فرزندان رسول الله با آنها تصفیه حساب خواهند کرد .

به گزارش زاهدانه، مولوی بارانی مدیر حوزه علمیه  طوبی شهرستان زاهدان ضمن محکوم کردن اهانت به حضرت محمد (ص) گفت : پیام ما به عنوان یک مسلمان مسئول و محمدی به سازندگان و طرفداران این چنین فیلم ها و برنامه های اهانت آمیز که گستاخی محض آنها را آشکار می کند این است که پیامبر مقدس اسلام پاکترین و کاملترین پیامبران و عاقلترین و عادلترین رهبر بشریت می باشند و نسبت دادن هرگونه عیب و کاستی به ایشان از طرف دشمنان نشانه خفت و خواری و حسادت مفرط و نشانه کم علمی و کم عقلی آنهاست  .

وی ادامه داد: پیشرفت فزاینده و روز افزون پیروان حضرت محمد (ص) دشمنان را مایوس و دستپاچه کرده است به همین علت هر از چندگاهی دست به جنایت و گستاخی می زنند لذا باید بدانند "وای اگر روزی رهبر حکم جهادم دهد".

مولوی بارانی ضمن اشاره به اعتراضات سریع و گسترده ملتهای مسلمان بیان کرد: مهمترین علت خیزش ملتهای مسلمان دفاع از رهبر دینی وپدر بزرگوارشان می باشد وکشته شدن در این راه را سعادت ابدی خود می دانند از این رو اگر دشمنان رسول الله از این اعتراضات مسلمین پند نگیرند و به اعمال ننگین خود ادامه دهند عواقب بسیار بد و خطرناکی در انتظارشان خواهد بود.

وی تصریح کرد:در شرایط کنونی روز به روز بر قدرت و توانایی جوانان باغیرت و بیدار اسلامی افزوده می شود و در تمام دنیا صدای الله اکبر و رسول الله طنین انداز شده است لذا اگر برخی از کشورهای اسلامی موضع مشخصی نگیرند در آینده نه چندان دور فرزندان رسول الله با آنها تصفیه حساب خواهند کرد .

مدیر حوزه علمیه طوبی شهرستان زاهدان تاکید کرد: ما علما اهل سنت ضمن محکوم کردن این جنایت خطرناک موضع واحدی  زیر پرچم جمهوری اسلامی به رهبری آیت الله خامنه ای خواهیم داشت و یک صدا آمادگی خود را جهت دفاع از کیان اسلام و شرف مسلمین اعلام خواهیم کرد.
Share/Save/Bookmark
 


 
پرشيا
واي چه خطر ناك شايد حالا بخودشون بيان اين سران بي خيال عرب (18)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۱۹:۱۶
 
ساده دل
احسنت به علماي اهل سنت (19)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۶-۲۷ ۲۳:۱۹:۴۵