کد مطلب: 33262
 
ریش سفید طایفه گمشادزهی معرفی شد
سردارعلیم خان گمشادزهی بعنوان سرطایفه وریش سفید طایفه گمشادزهی برگزیده شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۰
ریش سفید طایفه گمشادزهی معرفی شد
 
به گزارش زاهدانه ، درهمایشی بزرگ و باحضورمسئولان ،علما وسران قبائل وطوایف وقشرهای مختلف مردم شهرهای خاش وسراوان سردارعلیم خان گمشادزهی بعنوان سرطایفه وریش سفیدطایفه گمشادزهی برگزیده شد.

مدیرحوزه علمیه عین العلوم وامام جمعه شهرگشت سراوان دراین آیین بااشاره به اینکه معتمدان وریش سفیدان درنزدمردم ازاعتباروجایگاهی برخوردارهستند گفت:توصیه من به این افراداین است که مدافع حقوق مظلومان واقشارضعیف وکم دست باشندتاحقوق این افرادپایمال نشود.

مولوی محمدیوسف حسین پورافزود:افرادثروتمندومالدارتوانایی رفع مشکلات خودرادارنداماافرادکم توان وزیردست نمی توانندحقوق خودراازافرادبالاترازخودمطالبه کنندزیرادست آنهابه جایی بندنیست.

نماینده مردم شهرستان خاش نیز در این همایش گفت: وجود سران طوایف در جای جای این استان به لحاظ بافت قومی و طایفه‌ای پل ارتباطی خوبی بین مردم و دستگاه‌ها بوده و ظرفیت بزرگی در تحقق وحدت و اهداف نظام در منطقه است.

پشنگ‌ریگی افزود: با همکاری طوایف در بسیاری از اقدامات با ایجاد وحدت توانسته‌ایم پیشرفت‌های خوبی را در منطقه شاهد باشیم.

وی ادامه داد: یکی از ارزش‌های قومی و قبیله‌ای از هر حیث خدمتگزاری مخلص بزرگان طایفه چه در طایفه و چه در خارج از طایفه با دیگر طوایف و دستگاه‌ها و نهادها است و آنچه متفاوت است این است که در استان ما معتمد و بزرگ طایفه از هر حیث خدمتگذار مردم است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark