کد مطلب: 60532
 
یادداشت؛
حماسه ۱۶ آذر نماد ملی مبارزه دانشجویان با استکبار جهانی است
آذرماه فرصتی است برای تجلیل از قهرمانی که با خونشان این فرصت را در اختیار همه شما دانشجویان قرار دادند تا در نهایت آرامش فعالیت های علمی، آموزشی و امدادی را دنبال کنید.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۶
 
به گزارش زاهدنیوز، محمد رضا کرد؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر در پیامی روز دانشجو را به همه دانشجویان به ویژه دانشجویان عضو جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر تبریک گفت.

16 آذرماه در تقویم ایران مزین به نام دانشجوست ، روز فرزندانی که امید این مرزو بوم هستند.

16 آذرماه نماد استقلال طلبی و استبداد ستیزی دانشجویان سربلند ایران اسلامی هست من این روز بزرگ را به همه شما دانشجویان بویژه اعضای کانون های دانشجو جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر تبریک و تهنیت عرض می کنم

دانشجویان عضو جمعیت هلال احمر در دو عرصه علم اندوزی و خدمت داوطلبانه همزمان فعالیت می کنند به یقین فعالیت های علمی و آموزشی دانشجویان وقتی طمع و رنگ خدمت داوطلبانه در هلال احمر به خود می گیرد به مراتب شیرین ترین خاطرات زندگی دانشجویان را رقم خواهد زد.

16 آذرماه فرصتی است برای تجلیل از قهرمانی که با خونشان این فرصت را دراختیار همه شما دانشجویان قرار دادند تا در نهایت آرامش فعالیت های علمی ، آموزشی و امدادی را دنبال کنید.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ و مقتدر جمعیت هلال احمر ، روز دانشجو را به همه شما دانشجویان بویژه دانشجویان عضو جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر تبریک عرض نموده و آرزومندم در سایه علم و تحصیل بتوانید با فعالیت های عام المنفعه و بشردوستانه در جمعیت هلال احمر از فرصت های طلایی خدمت به همنوعان خود استفاده کنید و برای همه عزیزان آرزوی توفیق،سلامتی و بهروزی دارم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark