کد مطلب: 45142
 
پیام استاندار سیستان و بلوچستان در دوازدهمین یادواره شهید کریمپور
بمناسبت دوازدهمین یادواره سردار شهید کریمپور و 200 شهید غرب زاهدان و شهدای کربلای 5 استاندار سیستان و بلوچستان پیامی صادر کرد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۸
علی اوسط هاشمی
 
علی اوسط هاشمی
به گزارش زاهدانه ، پیام علی‌اوسط هاشمی به یادواره سردار شهید کریمپور که شامگاه امروز در مسجد الزهرا (س) آزادگان زاهدان برگزار شد؛ به این شرح است:

زنده نگهداشتن یاد شهدای انقلاب باعث تداوم حرکت انقلاب است « مقام معظم رهبری »
سلام خداوند بر شهیدان این بندگان صالح که از قید جان گذشتند و معراج و عروجی عاشقانه نمودند تا ایران اسلامی را به عزت و سربلندی برسانند . سلام خداوند مهربان بر شهیدان ، این سالکان الی الله که با درخشیدن خویش در انوار آسمانی ، حماسه جاوید آفریدند تا مردمان ایران زمین ، همچون کوهی راسخ و استوار ، قله های علم و ایمان را فتح نماییند، سلام و درود خداوند رحمان بر شهدا، این عارفان نامدار که با نوشیدن جام شهادت از هستی خویش گذشتند تا پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران بر بلندای آسمانهای جهان سایه افکند.

امروز پاسداری از خون پاک شهیدان در واقع زنده نگهداشتن یاد و نام آنان است که باید در جامعه طنین انداز شود و کردار و رفتار ، نگاه و اندیشه مان بالاخص نسل جوان و نوجوان متاثر از خون پر برکت عزیزان شهید باشد و تمام نسلها نام شهید و فزهنگ شهادت را در اولویت قرار دهند . پاسداشت نام مبارک شهدا که همنا مظهر هدف ، تلاش واقعی و تداوم دهنده مسیر اصلی حرکت انقلاب اسلامی ایران است به گونه ای باشد تا ملتها از این گوهرهای کیمیا ، درس عزت و پایداری و استقامت بیاموزند و خدمتگزاران به مردم نیز در رفتار خویش با مشی اعتدال و تدبیر با وحدت و انسجام مردم شیعه و سنی ، رایحه امید و عزتمداری و سربلندی را در جامعه رقم زنند.
امید است به مدد صبر و پایمردی خانواده معظم شهدا، بهتر بیاندیشیم و رفتار نمائیم تا قلوبمان نسبت به هم ، در خدمت رسانی به مردم شریف و عزیز استان نزدیکتر از قبل گردد.

در پایان ضمن ادای احترام به مقام شامخ امام بزرگوارمان و شهدای سربلند انقلاب اسلامی ، درود بیکران می فرستیم به ارواح طیبه شهدا بخصوص امیر قافله این دیار سردار سرلشکر شهید حاج قاسم میرحسینی و سردار شهید حاج محمد حسین کریمپور و 200 شهید غرب زاهدان و شهدای والا مقام کربلای 5 . از خداوند سبحان ، عزت و سرافرازی ملت بزرگ ایران را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید مسئلت دارم.

علی اوسط هاشمی
استاندار سیستان وبلوچستان
Share/Save/Bookmark