کد مطلب: 56979
 
آیت الله سلیمانی نگاهی بلند به اقوام بلوچ و سیستانی داشت
رییس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان گفت: آیت الله سلیمانی در طی مدت خدمتشان به عنوان نماینده ولی فقیه در استان، نگاهی بلند به اقوام بلوچ و سیستانی داشت.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۷
 
به گزارش زاهدنیوز، محمدنعیم امینی فرد در مراسم تجلیل و تکریم مردم سیستان و بلوچستان از زحمات 18 ساله آیت الله سلیمانی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان که صبح امروز با حضور گستره مردم و جمع کثیری از مسئولین استانی و شهرستانی در مصلی مرکز استان برگزار شد، افزود: نگاه جامع آیت الله سلیمانی نشات گرفته از بلند نظری مقام معظم رهبری بود، وی در مدت 18 سال، به خوبی به فعالیت پرداخته و نگاه پدرانه ای که به اقوام و مرزداران استان داشته است.

وی گفت: نگاه آیت الله سلیمانی به قوم اصیل بلوچ و سیستانی و تعامل ایشان با نخبگان استان در کنار ارتباط صمیمی با مردم بسیار پسندیده بود.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم سیستان و بلوچستان به دفعات ولایت مداری و همراهی و همگامی خود با نظام را اعلام کرده اند و همچنان نیز بر عهد خود هستند، بیان کرد: قوم فارس و بلوچ همچون گذشته با اقتدار حامی این نظام بوده و علیرغم وجود سختی ها و مسائل اقتصادی همواره در راستای اهداف بلند انقلاب اسلامی همراه و پشتیبان هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: با ارتباط نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان پس از این با استان قطع نشود و کماکان پیگیر مسائل مردم سیستان و بلوچستان باشند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark