کد مطلب: 35729
 
مقصد نهایی ستاره‌های لیگ کجاست؟
کمتر از 24 ساعت به پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده اما وضعیت چند بازیکن مطرح لیگ هنوز مشخص نشده است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۷
به گزارش زاهدانه ، با  توجه به اینکه هنوز وضعیت ستاره‌هایی چون جواد نکونام، سید جلال حسینی مشخص نشده است به این موضوع می‌پردازیم.
 
*سید جلال حسینی:
 
در تمام روزهای نقل و انتقالات، بحث تمدید یا عدم تمدید قرارداد سید جلال حسینی مهم‌ترین سوال هواداران پرسپولیس بوده است. قرمزها 2 فصل قبل موفق به جذب این ستاره شدند در این 2 فصل وی یکی از موثرترین مهره‌های تیم فوتبال پرسپولیس بوده و محبوبیت بسیار زیادی نیز بین هواداران این تیم پیدا کرده است. سید جلال حسینی چندین بار در آستانه تمدید قرارداد با پرسپولیس پیش رفته اما هنوز نتوانسته با رحیمی به توافق دست پیدا کند و به باشگاه الاهلی قطر بسیار نزدیک شده است. هنوز سرنوشت قطعی سید جلال مشخص نشده است باید تا امشب صبر کنیم و ببینیم که آیا خبر توافق نهایی وی با تیم قطری صحت دارد یا با پرسپولیس تمدید می‌کند.
 
*مهرداد پولادی:
 
تا پیش از آغاز جام جهانی، پرسپولیسی‌ها از حضور پولادی در تیم‌شان برای فصل آینده اطمینان داشتند اما عملکرد خیره کننده وی در جام جهانی شرایط را تغییر داد. مهرداد بهترین بازیکن ایران در جام جهانی بود و همین موضوع باعث شده که با پیشنهادهای خوبی روبرو شود. پولادی یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و برای جدایی از این تیم باید مبلغی را به عنوان رضایت‌نامه پرداخت کند. وضعیت پولادی هم مبهم است و باید منتظر ماند و دید که وی روانه کدام تیم می‌شود.
 
*کریم انصاری‌فرد:
 
آقای گل لیگ سیزدهم هنوز تیم فصل بعدش را معرفی نکرده است. وی از تیم‌های استقلال تهران، راه‌آهن و سایپا پیشنهاد دارد ضمن اینکه تراکتورسازی هم خواهان تمدید با این بازیکن است. 
انصاری‌فرد خواهان حضور در تیم‌های اروپایی است و احتمالا فصل آینده اروپا توپ خواهد زد.
 
*جواد نکونام:
 
کاپیتان تیم ملی کشورمان هم وضعیت مشخصی ندارد. خودش بارها اعلام کرده که می‌خواهد در استقلال بماند اما کادر فنی تمایلی به تمدید قرارداد با وی ندارند. تراکتورسازی خواهان جذب این بازیکن است علاوه بر این وی از اوساسونا اسپانیا و یک باشگاه قطری پیشنهاد دارد و اگر با تیم‌های لیگ خودمان به توافق نرسد یا رهسپار اروپا می‌شود یا در تیم‌های عربی بازی خواهد کرد. 
 
*آندرانیک تیموریان:
 
در شرایطی که به نظر می‌رسید آندو برای امضای قرارداد جدید با استقلال به توافق کامل رسیده و قرارداد داخلی را نیز با این تیم امضا کرده، روز گذشته مصاحبه‌ای تهدیدآمیز از وی منتشر شد که در آن تاکید کرده بود اگر تا امروز پولش را از استقلال نگیرد از این باشگاه جدا خواهد شد. به این ترتیب وضعیت آندرانیک با استقلال پیچیده شده است ضمن اینکه وی از چند تیم قطری هم پیشنهاد دارد. همه این سوال‌ها تا ساعات پایانی امشب مشخص خواهد شد.
 
انتهای‌پیام/
Share/Save/Bookmark