کد مطلب: 30319
 
به مناسبت دهه فجر
جشنواره کارگران منتخب و نمونه در زاهدان برگزار شد
به مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر و با حضور مسئولان استانی، جشنواره امتنان از کارگران، تلاشگران، گروه‌های کار و واحدهای کار نمونه در زاهدان برگزار شد.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۱
به گزارش زاهدانه ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان امروز در این جشنواره اظهار کرد: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و در اجرای فرآیند بیست و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، تلاشگران، گروه‌های کار و واحدهای کار نمونه، ثبت‌نام از آن‌ها بر اساس نظامنامه جشنواره امتنان از 15 شهریور تا 15 آبان ماه امسال در سامانه مربوطه توسط کارگران و گروه‌های کار در بخش صنعتی، کشاورزی و خدماتی انجام شد.

عبدالجلیل شهنوازی افزود: پس از مرحله مقدماتی در مرحله استان از تعداد پنج گروه کار، 21 واحد کار و هشت تلاشگر بر اساس شاخص‌ها، پرسشنامه‌ها و نحوه امتیازگذاری در کمیته فنی استانی انجام شد.

وی بیان کرد: این کمیته فنی متشکل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه‌ای، صدا و سیمای مرکز زاهدان و نماینده کارگران و صنعت و معدن و تجارت است، یک گروه کار، سه تلاشگر، دو واحد نمونه استانی انتخاب شدند.

این مسئول اضافه کرد: اسناد و مدارک منتخبان استانی به کمیته ملی برای رقابت در مرحله کشوری ارسال شده که پس از بازدید کارشناسان کمیته ملی که در روزهای آینده انجام می‌شود، شاهد انتخاب کشوری آنان نیز خواهیم بود.

شهنوازی گفت: این نکته را باید اضافه کرد که در مدت پنج سال گذشته، این استان در بین منتخبان کشوری همه ساله سهم داشته که امسال هم امیدواریم از این افراد منتخب کشوری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر منتخبان استانی در جشنواره امتنان به مناسبت دهه فجر تعدادی از کارگران و بهداشتیاران (مسئولان خانه‌های بهداشت کارگری) نیز به عنوان کارگر نمونه و بهداشتیار نمونه که بیشترین تلاش‌ها و بهترین خدمات را در ارائه خدمات بهداشتی به جامعه کارگری در واحدها داشته‌اند، انتخاب شده که امروز تجلیل می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان افزود: 434 کارآفرین داشته‌ایم که 9 کارآفرین برتر استانی انتخاب و سه کارآفرین به تهران معرفی شدند که یک نفر به عنوان برتر کشوری انتخاب شد (شرکت تعاونی پیشتر گستر سیستان، نمایندگی سایپا).

شهنوازی گفت: دو واحد کار شامل شرکت همکاران خلیج چابهار (انواع محصولات تن ماهی) و شرکت تعاونی 677 آریا شیمی (تولید سموم کشاورزی) نیز به عنوان واحد کار نمونه انتخاب شدند.

وی بیان کرد: گروه کار نمونه استانی نیز شرکت تعاونی دانش بنیان پارک علم و فناوری، حامد غلامی و سه نفر از همکاران، سه تلاشگر شامل مسعود شجاعی از نیروگاه گازی، عبدالحسین شهنوازی از کارخانه سیمان خاش و حسین کنگانی از مجتمع تولید نان قدس انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark
مرجع : تسنیم