کد مطلب: 34559
 
‌به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر
5 تن مواد مخدر در زاهدان امحا شد
به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، پنج تن مواد مخدر در زاهدان امحا شد.‌
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۱
5 تن مواد مخدر در زاهدان امحا شد
 
به گزارش زاهدانه ، عصر امروز (5 تیر) با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و جمعی از مسئولان پنج تن مواد مخدر در کمربندی شهید کلانتری زاهدان امحا شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان در مراسم امحا این میزان موادمخدر که شماری از خانواده معظم شهدا و جانبازان و مدیران کل و مسوولان دستگاههای اجرایی حضور داشتند، گفت: هزار و 213 کیلوگرم از مجموع موادمخدر امحا شده حشیش، دو هزار و 950 کیلوگرم تریاک، 145 کیلوگرم کراک، 40 کیلوگرم هرویین و بقیه موادمخدر غیر دارویی بود.

محمد حسین اشرفی افزود: ماموران انتظامی و امنیتی سیستان و بلوچستان سال گذشته 128 تن انواع موادمخدر کشف کردند که 57 تن و 500 کیلو گرم آن با تلاش مرزبانان فرماندهی مرزبانی و 44 تن بوسیله ماموران انتظامی استان کشف شده است.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: ماموران مرزبانی از زمان در اختیار گرفتن مرزهای استان تاکنون 280 تن موادمخدر کشف کردند.

سردار رهام بخش حبیبی با تقدیر از همکاریهای خوب مردم سیستان و بلوچستان با ماموران مرزبانی افزود: مردم این استان بسیار علاقه مند و وفادار به نظام جمهوری اسلامی، خونگرم و مهربان هستند و همواره برای حفظ کیان میهن اسلامی و مبارزه با سوداگران مرگ جانفشانی می کنند.

وی ادامه داد: عده ای بسیار معدود که تحت تاثیر القائات و فریب قاچاقچیان و سوداگران مرگ قرار گرفته اند دست به قاچاق موادمخدر می زنند و در واقع عاملان اصلی قاچاق موادمخدر اتباع خارجی و افراد سودجو هستند که چهره این استان را بد جلوه داده اند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات گسترده مرزبانی و نیروی انتظامی در کنترل مرزها اظهار داشت: اگر در گذشته بخشهایی از مرز امکان دسترسی نبود اما اکنون با عنایت ویژه مسوولان و تلاش گروههای مهندسی فعال سپاه و نیروی انتظامی به سرعت عملیات انسداد و کنترل مرزها در حال انجام است و تا پایان سال هیچ نقطه ای از مرزهای سیستان و بلوچستان خارج از دید و کنترل مرزبانی نخواهد بود.


انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark