کد مطلب: 58599
 
مادر و دختر سارق در زابل به دام افتادند / باند سارقان خودرو در زابل متلاشی شد
مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه سوم شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۸
 

به گزارش زاهدنیوز به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری مادر و دختر سارقی خبرداد که با شگردی خاص و ماهرانه اقدام به سرقت تلفن همراه از مغازه‌های موبایل فروشی این شهرستان می‌کردند.

سرهنگ "احمد ثمره حسینی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه به روش کش رو زنی از مغازه‌های شهر "بنجار" شهرستان زابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ با جمع آوری سرنخ‌های موجود و انجام یکسری اقدامات تخصصی، دراین خصوص زنی ۴۶ ساله را شناسایی و او را طی هماهنگی قضائی با همکاری مأموران نسوان شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ ثمره حسینی بیان داشت: این زن سارق که پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیس چیزی برای کتمان حقیقت نداشت در تحقیقات تکمیلی پلیس لب به اعتراف گشود و به ۶ فقره سرقت تلفن همراه با شیوه کش رو زنی از مغازه‌های شهرستان، با همکاری دختر ۱۷ ساله خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به دستگیری دختر این زن تصریح کرد: در بازرسی از منزل این مادر ودختر، تعداد ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.

سرهنگ ثمره حسینی در پایان از شهروندان درخواست کرد: ضمن رعایت توصیه و هشدار‌های های پلیسی برای پیشگیری از سرقت اموال خود، در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انهدام باند سارقان خودرو درشهرستان زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از انهدام باند سارقان خودرو و کشف ۴ فقره سرقت دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ  احمدثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت خودرو پراید درسطح شهرستان زابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

او  افزود: ماموران کلانتری ۱۲، با اقدامات پلیسی و انجام تحقیقات شبانه روزی یکی از سارقان را شناسایی و ضمن تحت نظر گرفتن متهم طی یک عملیات پلیسی، در مخفیگاهش درخیابان بسیج دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: دربازجویی‌های پلیسی متهم ۲۵ ساله به تشکیل باند وسرقت ۴ فقره خودرو با همدستی ۳ نفر ازدوستانش اعتراف کرد.

"سرهنگ ثمره حسینی "تصریح کرد: در عملیاتی دیگر ۳ عضو دیگر این باند که بین ۲۶ تا ۳۰ سال سن دارند، دستگیر و تعداد یک دستگاه خودروی پراید به صورت اوراق شده درمخفیگاه سارقان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شهروندان خواست، از پارک نمودن خودرو در مکان‌های تاریک و کوچه‌های خلوت تا جای ممکن خودداری کنند و حتی الامکان وسیله نقلیه خودرا در پارکینگ‌های موجود در سطح شهر‌ها پارک کنند و اصول امنیتی مانند استفاده از قفل فرمان، دزدگیر خودرو و قفل پدال را جهت به حداقل رسیدن امکان سرقت خودرو رعایت نمایند.

 متهمان پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فوت "دختر ۶ ساله"بر اثر بی احتیاطی راننده وانت بار

برخورد یک دستگاه وانت بار با عابر پیاده در جاده "روستای خیرآباد" شهرستان دلگان استان باعث حادثه شد.

 سرهنگ مصطفی کول زاده  گفت:دیروز  در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور "روستای خیرآباد" شهرستان دلگان بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس راه برای بررسی صحنه به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان عنوان داشت: در این حادثه عابر پیاده با یک دستگاه وانت بار برخورد کرده که متاسفانه عابر که دختری ۶ ساله بوده به دلیل شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

سرهنگ کول زاده تصریح کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلو از سوی راننده وانت بار اعلام شد.

او  در پایان از رانندگان خواست، ضمن تمرکز به جلو در زمان رانندگی، در همه حال با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا سفری ایمن برای خود و دیگران به ارمغان داشته باشند.

انتهای پیام/ع

Share/Save/Bookmark