کد مطلب: 42659
 
بصیرت مردم در حماسه 9 دی 88 آتش فتنه را خاموش ساخت و آن را به زباله دان تاریخ فرستاد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۱
علی اوسط هاشمی  منطقه سیستان و بلوچستان، افزود: به دنیا ثابت شد که مردم ما عاشق خوبی‌ها، مقدسات، ولایت و اسلام هستند و هر جا که دشمنان بخواهند در کشور ما توطئه کنند و شأن و شئون انقلاب را زیر سئوال ببرند، در مقابل آنها محکم ایستاده‌اند.

وی بیان کرد: ملت ما با بصیرت و بینایی، زیر چتر ولایت و اهل بیت (ع) ایستاده‌اند.

استاندار گفت: 9 دی نشان از هوشمندی مردم در برابر فتنه بود.

هاشمی تصریح کرد: در برشماری علل خلق حماسه 9 دی می توان گفت که مردم چون دیدند باورهای اصلی و مقدسات دینی به خطر افتاده و اصل نظام در خطر است به صحنه آمدند.

استاندار گفت: حضور پراقتدار مردم در این حماسه جاویدان نشان داد که روحیه انقلابی گری و ایثار ملت ایران فقط در زمان انقلاب و دفاع مقدس خلاصه نشده است بلکه این ویژگی ها روزبه روز و استوارتر از گذشته در آنان وجود دارد که در زمان ممکن خود را در عرصه دفاع از اسلام و انقلاب نشان خواهند داد .

هاشمی تاکید کرد: با توجه به نقش حرکت عظیم مردمی در روز نهم دی ماه در تداوم انقلاب باید این روز به عنوان یکی از روزهای ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی همواره و به بهترین شکل ممکن گرامی داشته شود.

وی خاطرنشان کرد: این حماسه نماد صلابت رهبری، بصیرت مردم و عنایت خدا در از بین بردن فتنه بود.

استاندار خاطرنشان کرد: هدف اخلالگران در سال 88 توهین به نظام اسلامی، قانون اساسی و هتک حرمت اهل بیت(ع) بود اما مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی همصدا و همنوا با یکدیگر به حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی به پا خاستند و نشان دادند که تا آخرین قطره های خون خود از نظام جمهوری اسلامی دفاع می کنند.
Share/Save/Bookmark