کد مطلب: 57149
 
امام جمعه موقت زاهدان:
اقتصاد مقاومتی راه مقابله با دسیسه های دشمن در حوزه اقتصاد کشور است
امام جمعه موقت زاهدان گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی، راه مقابله و مبارزه با فتنه ها و دسیسه های دشمن در حوزه اقتصاد کشور است.
تاریخ انتشار : جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۹
 
به گزارش زاهدنیوز، حجت‌الاسلام احمد راهداری ظهر امروز در مصلی قدس زاهدان، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی طی چند سال اخیر، افزود: در روزهای اخیردولت ترامپ، در ادامه جهالت های خود اعلام کرد که هیچ کشوری حق خرید نفت از ایران را ندارد، اما این را نمی‌داند که در بازار جهانی این کار غیر ممکن خواهد بود چرا که با بی ارزش شدن قیمت نفت، اقتصاد خود آمریکا فلج خواهد شد و بیشتر کشورها ضرر خواهند کرد.
وی ادامه داد: چندین سال است که مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی به همه مردم و مسئولان تاکید فراوان کرده اند، اگر این مورد عملی و به درستی اجرا شود، دیگر نیاز به فروش نفت کشور نداریم و هیچ زمانی اقتصاد ایران اسلامی، متکی به فروش نفت نخواهد بود.
امام جمعه موقت زاهدان گفت: اگر با کسانی که در کشور از پرداخت مالیات فرار می کنند برخورد قانونی صورت گیرد، مالیات ها به طور کامل وصول می شود و این موضوع در کنار تحقق اقتصاد مقاومتی باعث می شود که اقتصاد کشور به هیچ کشور خارجی متکی نباشد.
راهداری تاکید کرد: ایران مشرف بر تنگه هرمز که رگ حیاتی دنیا می باشد است و اگر این تنگه برای مدتی کوتاه بسته شود، اتصال تمام کشورهای جهان به نفت از قطع و باعث فلج شدن بازار جهانی نفت و اقتصاد بسیاری از کشورها خواهد شد.
خطیب جمعه زاهدان افزود: در هفته جاری سالگرد شهادت آیت الله دکتر مطهری است، امیدواریم معلمین و اساتید حاضر در کشور، روش خوب فکر کردن و خوب اندیشیدن را به دانشجویان و دانش‌آموزان خود بیاموزند تا بتوانند بهترین جوانان را تربیت و به جامعه تحویل دهند و این جوانان بتوانند جامعه سربلندی را بسازند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark