کد مطلب: 82
 
بانوان ووشو کار سیستان وبلوچستان قهرمان رقابت های منطقه شرق کشور شدند
رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: تیم استان سیستان و بلوچستان در نخستین دوره رقابت های ووشو بانوان قهرمانی منطقه شرق کشور به مقام قهرمانی رسید.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۴
عباس شیبک امروز (۱۸ آبان ) در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : تیم کرمان مقام دوم و تیم ووشو بانوان هرمزگان مقام سوم این دوره از رقابت ها را کسب کردند.

وی اظهار داشت: کاپ اخلاق نخستین دوره رقابت های ووشو بانوان به تیم خراسان جنوبی تعلق گرفت.

وی با بیان اینکه این دورره از رقابت ها از نظر کیفی و کمی در سطح مطلوبی برگزار شد گفت: ۷۷ ووشوکار زن در رده های سنی بزرگسالان از استان های شرق کشور در این رقابت ها حضور داشتند.

رییس هیات ووشو سیستان وبلوچستان افزود: هشت تیم ووشو از استان های هرمزگان، یزد، کرمان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی، دو تیم از سیستان و بلوچستان و یک تیم از قم به صورت مهمان در این دوره از رقابت ها که در زاهدان برگزار شد شرکت داشتند.

شیبک گفت: بانوان ووشوکار شرق کشور با حضور در این رقابت ها خود را برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو بانوان کشور آماده کردند.

وی اظهار داشت: در صورت موافقت فدراسیون ووشو، سیستان وبلوچستان به عنوان سرگروه، رقابت های منطقه ای جنوب شرق کشور را از سال آینده در زاهدان برگزار می کند.

وی خاطر نشان کرد: ووشوکاران سیستان و بلوچستان با کسب موفقیت های خوب در سطح ملی و منطقه ای، جزو ۱۳ استان برتر کشور در این رشته ورزشی هستند.

انتهای پیام /

Share/Save/Bookmark