۱
کد مطلب: 28718
 
امام جمعه اهل سنت:
عاملان شهدای سپاه و مرزبانان سراوان جنایتکارند
مدیر حوزه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: عاملان شهادت نیروهای سپاه پاسداران و مرزبانان انتظامی در منطقه مرزی سراوان جنایتکار هستند.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۱۲
 
مولوی عبدالحمید
به گزارش زاهدانه ، مولوی ˈعبدالحمید اسماعیل زهیˈ در جمع نمازگزاران جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان افزود: اهل سنت این اعمال جنایتکارانه را به شدت محکوم می کند و اعلام می کنیم مردم سیستان و بلوچستان اعم از علما، معتمدین و بزرگان طوایف و عشایر، قشر تحصیلکرده و دانشگاهی و تک تک شیعیان و اهل سنت استان مخالف هر گونه ناامنی هستند.

وی اظهار داشت: آنچه برای مردم سیستان و بلوچستان بویژه اهل سنت اهمیت دارد آرامش و امنیت به عنوان بستر توسعه و آبادانی استان و کشور است.

خطیب جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان با اشاره به رویکرد دولت تدبیر و امید در توسعه سیستان و بلوچستان به عنوان استان مهم و مرزی، گفت: در اینچنین شرایطی بیش از پیش نیاز به امنیت و آرامش داریم.

مولوی اسماعیل زهی ابراز امیدواری کرد: به اتکای اراده و حمایت الهی هر نوع ناامنی در مرزها و یا داخل شهرهای ایران ریشه کن شود تا شتاب توسعه کشور را شاهد باشیم.

وی همچنین گفت: در جامعه امروزی غفلت از وظایف و تعهد انسانی باعث دنیاگرایی و از یادبردن آخرت شده است و همین عامل اصلی ریشه مسائل، مشکلات و برخی ناامنی ها است.

وی با تسلیت شهادت اخیر سه نفر از نیروهای مهندسی سپاه پاسداران در حین فعالیت عمرانی در انسداد مرز سراوان گفت: اهل سنت بویژه در سیستان و بلوچستان این گونه اعمال در به شهادت رساندن جان برکفان امنیت مرزی را اقدامی جنایتکارانه و کار افراد منحرف و فریب خورده استکبار می داند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark
 
 


 
علی
جناب مولوی نفرمودن این جنایتکاران از کجا مجوز جنایت را گرفته اند؟ (683)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۹-۳۰ ۱۰:۲۷:۱۱