کد مطلب: 62468
 
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان:
شتاب پیشرفت‌ها در ورزش استان بیشتر شود
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس گزارش‌های ارائه شده ورزش استان رو به رشد بوده و باید در شرایط کنونی شتاب این پیشرفت‌ها بیشتر شود.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۸
 
به گزارش زاهدنیوز، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان در دیدار سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد: در خصوص عملکرد رئیس سابق اداره کل ورزش و جوانان استان حرف و حدیث‌هایی وجود داشت که بنده در این جهت قضاوتی ندارم اما توصیه بنده این است که شما باید مراقبت کرده و به گونه‌ای فعالیت کنید تا دچار این حرف و حدیث‌ها نشوید.

امام جمعه زاهدان افزود: متأسفانه فضای استان به گونه‌ای است که افراد و گروه‌های مختلف علیه هم صحبت کرده و به دنبال جهت دهی مدیران به سمت و سوی خواسته‌های خود هستند که باید با هوشیاری کار را مدیریت کنید نه اینکه نیرو‌ها شما را اداره کنند.

وی بر لزوم رعایت اصل شایسته سالاری در به کارگیری و استفاده از نیرو‌ها تأکید کرد و ادامه داد: اگر کسی به درستی فعالیت می‌کند باید از او حمایت شود و در صورتی که فرد دچار مشکل است نیز به فکر جایگزینی برای او باشید.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های ارائه شده ورزش استان رو به رشد بوده و باید در شرایط کنونی شتاب این پیشرفت‌ها بیشتر شود.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: نباید تحت تأثیر حرف‌های نادرست قرار بگیرید که در این صورت زمینه سوء استفاده ازشما ایجاد خواهد شد.

آیت‌الله محامی گفت: یک نکته مهم این است که فعالیت‌های عمرانی، ورزشی و فرهنگی باید پا به پای هم پیش بروند.
وی افزود: در گذشته و در همایش سازمان‌های مردم نهاد قول برگزاری جلسات فصلی را دادیم که این کار در سفر‌های شهرستانی بنده نیز می‌تواند از جمله برنامه‌های ثابت باشد.

وی عنوان کرد: گاهی برخی پروژه‌ها ملی و نیازمند بودجه‌های فراوان است اما برخی پروژه‌های جزئی نیز وجود دارد که بیشتر در دسترس مردم است و نباید مورد غفل قرار گیرد چرا که مردم‌نیازمند نشاط آفرینی هستند و باید کار‌ها را پا به پای هم پیش ببریم.

همچنین در ابتدای این دیدار عباس شیبک سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اداره کل ورزش و جوانان، طرح‌های نیمه تمام و برنامه‌های در دست اجرا خواستار ارائه رهنمون از نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان شد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark