کد مطلب: 47528
 
به مناسبت آغاز هفته گردشگری صورت می گیرد؛
نواخته شدن زنگ گردشگری در 19 شهرستان سیستان وبلوچستان
معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان از نواخته شدن زنگ گردشگری در 19 شهرستان در سیستان وبلوچستان خبر داد و گفت: نخستین قطار گردشگری 6 مهر ماه امسال وارد استان می‌شود.
تاریخ انتشار : شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۱
 
به گزارش زاهدانه، مجتبی میرحسینی در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن هفته گردشگری، فردا زنگ گردشگری در هنرستان دخترانه کوثر نواخته خواهد شد.
وی با بیان اینکه نخستین قطار گردشگری داخلی روز دوشنبه ششم مهرماه وارد استان می‌‎شود،گفت: در این قطار مجموعه‌ای از راهنمایان گردشگری کشور، مدیران آژانس‌ها و خبرنگاران ملی حوزه گردشگری حضور خواهند داشت.
این مسئول افزود: در طی این سفر گردشگران از مناطق تاریخی و باستانی شهرستان های زاهدان، میرجاوه و سیستان بازدید می کنند تا با ظرفیت‌های گردشگری این مناطق بیشتر آشنا شوند.
معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: در حال حاضر 57 روستای هدف گردشگری و هفت ناحیه گردشگری در سیستان و بلوچستان شناسایی شده که پس از اقدامات کارشناسی قطعا این رقم ریزش خواهد کرد.
این مسئول ضمن تشریح برنامه‌های هفته گردشگری، بیان کرد: برگزاری مسابقات کبدی، دیدار گردشگران با استاندار، برگزاری همایش پیاده روی و تجلیل از فعالان عرصه گردشگری و هتل‌ها و دهیاری‌های فعال از دیگر برنامه‌های هفته گردشگری در استان می باشد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark