کد مطلب: 49698
 
استاندار سیستان وبلوچستان:
سیستان و بلوچستان پیشتاز در عرصه اقتصاد مقاومتی/ تهمت زدن به یکدیگر هنر نیست
استاندار سیستان وبلوچستان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نسخه ای ارزشمند برای کشور است، گفت: جنوب شرق کشور پیشتاز در عرصه اقتصاد مقاومتی بوده بگونه ای که تمامی پروژه‌هایی که در این استان در حال انجام است، از جنس اقتصاد مقاومتی است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۰
 
به گزارش زاهدانه، علی اوسط هاشمی ظهر امروز در دیدار نوروزی با مدیران رسانه‌ها در استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برجام و انتخابات دو رویداد بزرگ به شمار می رود، اظهار داشت: انتخابات نشان بارز و ارزشمندی از خواسته ها، آگاهی و رای مردم بود بگونه ای که اثرات این دو رویداد بر جهانیان پنهان نیست.
وی با اشاره به اینکه باید ایمان خود را به دانش و دانایی مردم قوت دهیم، گفت: اگر به اقتصاد مقاومتی می‌اندیشیم، باید نگاه بهاری را به یکدیگر در پیش بگیریم چرا که با نگاه خزان و پاییز نمی‌توان در این راستا گام برداشت.
این مسئول با بیان اینکه اگر برجام نبود، امسال یک لیتر هم صادرات نفت نداشتیم، افزود: بغض عربستان از این است که اگر فضا برای ایران در عرصه جهانی شکل بگیرد هیچکدام از کشورهای منطقه قدرت ایران را نخواهند داشت.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه نتیجه برجام به تدریج به دست می آید، ادامه داد: تهمت زدن به یکدیگر هنر نیست و نباید اسرار بر خطاهای گذشته افراد در یک دهه کرد.
وی بیان داشت: در این شرایط پر آسیب و پر چالش منطقه ای به سمتی پیش می رویم که با تقویت صدای خود به کاهش آتش در جغرافیای اسلام کمک کنیم.
هاشمی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نسخه ای ارزشمند برای کشور است، گفت: سیستان و بلوچستان پیشتاز در عرصه اقتصاد مقاومتی بوده بگونه ای که تمامی پروژه‌هایی که در استان در حال انجام است، از این جنس است.
وی تصریح کرد: امروز در شرایط سختی که ناامنی در منطقه موج می‌زند، ما از امنیت خوب سیستان و بلوچستان در سال 94 خبر می‌دهیم.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark