کد مطلب: 54287
 
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
وحدت شیعه و سنی عامل درهم شکستن استکبار جهانی/ولایت فقیه، بدنه انقلاب است
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه وحدت بین مردم نشئت گرفته از انقلاب ایت، گفت: وحدت بین شیعه و سنی عامل درهم شکستن استکبار جهانی شده است.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۵
 
به گزارش زاهدانه، سرهنگ پاسدار محمد ناظری در همایش اهل بیت در منابع اهل سنت با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر دو ویژگی مهم دولت جمهوری اسلامی را اسلامیت و جمهوریت دانست و اظهار داشت: این ویژگی ها باعث تمایز دولت انقلاب اسلامی از سایر نظام ها و حکومت ها شده است.
وی با اشاره به اینکه روحانیت به همراه امام راحل دین اسلام را احیا کردند،گفت: روحانیت وظیفه بسط و گسترش آموزه ها و تعالیم انبیا را دارند زیرا از بدنه ملت ایران هستند.
جانشین فرماندع سپاه سلمان استان با بیان اینکه وحدت بین مردم نشئت گرفته از انقلاب است، افزود: امروز وحدت بین شیعه و سنی استکبار جهانی را درهم شکسته و این وحدت به آموزه های اسلام عینیت بخشیده است.
وی سه رسالت مهم علما و روحانیون را که نقش هدایت گری در جامعه دادند را هدایت گری فکری و معنوی، هدایت سیاسی و معرفتی و با مردم بودن ببان کرد.
این مسئول جهاد کبیر، انقلابی گری و انقلابی ماندن را از موضوعات مهمی برشمرد که روحانیت باید آنها را به عنوان یک روحانی و بسیجی بسط،ترویج و گسترش دهند زیرا دشمنان در پی تضعیف انقلاب اسلامی هستند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان یک پرنده دارای دو بال سرخ و سبز است، ادامه داد: بال سرخ این پرنده نشان از نهضت عاشورا که پیروی از امام حسین(ع) و انبیا را به دشمنان اثبات و دنبال آزادگی، بال سبز آن نشان از مهدویت و بدنه آن نیز ولایت فقیه است که دشمن امروز با اصل ولایت فقیه مشکل دارد و در پی ضربه زدن به آن می باشد.
ناظری با بیان اینکه روحانیون نقش ارزنده ای در بسط گفتمان انقلابی دارند، گفت: اگر تلاش سپاه و بسیج نبود امنیت و آرامش امروز در اسلام حاکم نبود.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark