کد مطلب: 57617
 
همایش نکوداشت فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در زاهدان
رئیس بسیج پیشکسوتان سپاه سلمان گفت: همزمان با هفته بسیج در مراسمی پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس و الگوهای برتر بسیج تجلیل و تکریم شدند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱
 
خدارحم شورودی به خبرنگار زاهدنیوز گفت: همزمان با هفته بسیج و به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، مراسم نکوداشت و تکریم پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس و الگوهای برتر بسیج در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) درحال برگزاری است.

رئیس بسیج پیشکسوتان سپاه سلمان ادامه داد: هدف از برگزاری این مراسم زنده نگاه داشتن یاد و خاطره ایثارگریهای فرماندهان دفاع مقدس و یادآوری خاطرات و حماسه آفرینی هایی است که آنها در طول این چهل سال و در عرصه های مختلف داشتند.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم 250 نفر از پیشکسوتان بسیجی و فرماندهان دفاع مقدس حضور دارند، افزود: به منظور تکریم و ارج نهادن بر این تلاشهای بی وقفه و جهادی آنها این مراسم برگزار شده و از همه عزیزان نیز تکریم به عمل خواهد آمد.

شورودی درپایان خاطرنشان کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس چون درعرصه های مختلفی چون جهاد، دفاع، ورزش و خدمت رسانی حضور داشتند و تخصص های زیادی دارند، همیشه آماده خدمت و مشاوره به مسئولین، جوانان و بسیجیان عزیزهستند و درواقع باید از این تجربه به خوبی استفاده کرد.

گفتنی است درپایان از پیشکسوتان حاضر در این مراسم تقدیر و تکریم به عمل آمد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark