کد مطلب: 49814
 
صبح امروز صورت گرفت؛
تشییع شهدای مدافع اسلام در زاهدان/ امام جمعه زاهدان: عربستان می خواهد امنیت را در حریم رژیم صهیونیستی فراهم کند
امام جمعه زاهدان گفت: عربستان سعودی سعی دارد امنیت را در حریم رژیم صهیونیستی فراهم کند که این امر خیانتی بزرگ به مسلمانان است.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۱
 

به گزارش زاهدانه، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر دو تن از شهدای مدافع اسلام «حسینعلی کیانی» و «عقیل شیبک » صبح امروز با حضور پرشور مردم شهید پرور زاهدان از مسجد جامع تا گلزار شهدای این شهرستان انجام شد.
در این مراسم مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان، پیکر این دو شهید را بر روی دستان خود گرفته و با سر دادن شعارهایی مانند «حسین حسین شعار ما است، شهادت افتخار ما است» و «این گل پرپر ما، هدیه به رهبر ما» با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید بیعت کردند.
گفتنی است پیکر پاک این دو شهید جمعه 27 فروردین ماه وارد خاک استان شد و مراسم وداع با شهیدان نیز شب گذشته در حسینیه تیپ 110 سلمان فارسی با حضور خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور استان نیز برگزار گردید.
در حاشیه این مراسم امام جمعه زاهدان اظهار داشت: حضور با شکوه مردم زاهدان در مراسم تشییع دو شهید مدافع اسلام در سوریه نشانه وفاداری مردم سیستان و بلوچستان به شهدا و آرمانهای انقلاب است.
آیت الله عباسعلی سلیمانی با تاکید بر تکریم مقام شامخ شهدا گفت: دشمن برای این که مظاهر اسلام را از بین ببرد، قصد دارد جاهایی که ندای اسلام از آن بلند می‌شود را هدف قراردهد تا با همکاری رژیم صهیونیستی و آل سعود، به اهداف خود برسد.
وی افزود: در این میان شهدای مدافع اسلام فارغ از قومیت، زبان و نژاد دوشادوش هم برای مقابله با تروریست‌های تکفیری خیالهای واهی آنان را به سراب تبدیل کرده‌اند.
وی ادامه داد: این شهدا با هدف دفاع از حرم روانه سوریه شده بودند که با شهادت خود افتخار جدیدی برای مردم استان آفریدند.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: عربستان سعودی سعی دارد امنیت را در حریم رژیم صهیونیستی فراهم کند که این امر خیانتی بزرگ به مسلمانان است.
انتهای پیام/


Share/Save/Bookmark