کد مطلب: 57734
 
فرزندان جبهه مقاومت در حیاط خلوت امریکاییها حضور دارند/ پاسخ ایران به شهادت سردار سلیمانی معقول و کوبنده خواهد بود
یک کارشناس مسائل سیاسی و بین المللی گفت: پاسخ ایران به شهادت سردار سلیمانی معقول و کوبنده خواهد بود و همین که آمریکایی ها به تکاپو و ترس افتاده اند و به گفته خودشان کابوس می بینند نشان دهنده ضعف و ناتوانی آنها دربرابر فرزندان سردار سلیمانی است.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۱
 
فداحسین مالکی با تبریک و تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم شهیدپرور ایران و با اشاره به اینکه شهادت سردار سرافراز سلیمانی باید از زوایای مختلف مورد بررسی قرارگیرد، درگفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: مهمترین سوال این است که چرا امریکایی ها دست به این خباثت زده و تمام معاهدات بین المللی را زیرپا گذاشتند که پاسخ آن این است که در سالهای گذشته امریکایی ها شکست سنگین سیاسی و نظامی در منطقه داشتند و به اعتقاد آنها بانی این شکست و مبتکر این استراتژی سردار سلیمانی به عنوان فرمانده مقاومت بود.

این کارشناس سیاسی افزود: ما سردار سلیمانی را نباید تنها به عنوان یک فرمانده نظامی تلقی کنیم بلکه ایشان سپردفاع از کیان اسلام دربرابر مثلث امریکایی، صهیونیستی و سعودی بود.

وی ادامه داد: درحالی که خیلی از تحلیلگران بین المللی آمریکایی به این اشاره کرده اند که با شهادت سردار سلیمانی، آمریکایی ها افتضاح بزرگی به بارآورده اند چراکه سردار سلیمانی و جبهه مقاومت با مجاهدت ها و تلاش های فراوان با پدیده شوم و فرزند ناخلف آمریکایی ها یعنی داعش جنگید و آنها را شکست داد.

مالکی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی جایگاه ویژه ای در بین اقشار مردم ایران و حتی مردم کشورهای منطقه داشت، افزود: این حرف احمقانه رئیس جمهور امریکا که سردار سلیمانی مورد تنفر مردم ایران بود، باید در چهارچوب کاخ سفید دفن شود و بیرون از کاخ سفید و حتی کنگره امریکا نیز این حرف احمقانه و بی اساس است.

وی تصریح کرد: اگر آقای ترامپ این حرف را می زند چرا به نیروهای خود آماده باش داده و نیروهای خود را از سفارت ها بیرون کرده اند و معنی این حرکات تنها وحشت آمریکاییهاست که حتی کنگره و رئیس کنگره آمریکا می دانند فرزندان سردار سلیمانی محصور به یک کشور نیستند و حتی در حیاط خلوت امریکایی ها که همان امریکای لاتین است حضور دارند و قطعا انتقام سختی از امریکایی خواهند گرفت.

مالکی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی جایگاه فوق العاده مهم و استراتژیک در منطقه داشت و کشورهای غیراسلامی هم برای این شهید بزرگوار به عنوان کسی که بزرگترین پدیده و خطرناک ترین دشمن جهان بشریت را از بین برد احترام قائلند افزود: جریان مقاومت با انگیزه بیشتری که همان خونخواهی از شهید سلیمانی و همرزمان شهید ایشان است به راه خود ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به انتخاب سردار قاآنی به عنوان فرمانده سپاه قدس نیز بیان کرد: سردار قاآنی بسیار فرمانده دلاوری است و روحیات ایشان با روحیات سردار سلیمانی منطبق و شخصی جسور، وفادار، سلحشور است و ایشان سخت ترین عملیات ها را در منطقه انجام داده اند که با حضور ایشان جان تازه ای در جبهه مقاومت بوجود خواهد آمد.

مالکی درپایان خاطرنشان کرد: پاسخ ایران به شهادت سردار سلیمانی معقول و کوبنده خواهد بود و همین که آمریکایی ها به تکاپو و ترس افتاده اند و به گفته خودشان کابوس می بینند و هرلحظه منتظرعملیات ایران هستند نشان دهنده ضعف و ناتوانی آنها دربرابر فرزندان سردار سلیمانی است چراکه جبهه مقاومت فراتر از جمهوری اسلامی ایران است و قطعا برخورد جدی با پایگاههای امریکایی که درسراسر دنیا وجود دارد خواهند داشت.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark