کد مطلب: 49283
 
به مناسبت گرامیداشت ارزش ها و آرمان های انقلابی صورت می گیرد؛
حضور علمای سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 22 بهمن/شعار مرگ بر آمریکا امسال کوبنده تر از سالهای قبل است
جمعی از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان 22 بهمن را روز تاریخی، نماد ایستادگی و وحدت و اتحاد ملت در مقابل طاغوت دانستند و از عموم مردم خواستند با حضور پرشور خود در این روز برگ زرین دیگری بر افتخاراتشان بیافزایند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۴
 
به گزارش زاهدانه، علما و بزرگان طوایف سراسر سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه با تاکید بر حضور در راهپیمایی پرشور روز 22 بهمن این راهپیمایی را تاثیر گذار تر از سالهای گذشته عنوان کردند، که در ذیل گزیده ای از سخنان آنها بیان می شود.
امام جمعه نصرت آباد در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه ضمن دعوت از مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: آحاد مردم اهم از شیعه و سنی باید به وظیفه خود که حضور پرشور در راهپیمایی است، عمل کنند.
مولوی جان داد نارویی با بیان اینکه سی و هفت سال از عمر انقلاب اسلامی سپری شده است، افزود: مردم نباید اتفاقاتی که توسط رژیم منحوس پهلوی در ایران رخ داده است را فراموش کنند لذا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن باید آرمان ها و ارزش های انقلابی را به نسل جوان منتقل کنیم.
وی بیان داشت: امسال نسبت به سال های قبل مردم باید از همیشه با قدرت و صلابت بیشتری شعار "مرگ برآمریکا" را فریاد بزنند زیرا هیچگاه دشمنی ما با آمریکا از اذهان عمومی پاک نخواهد شد.
امام جمعه اهل سنت میرجاوه نیز در گفت و گو با خبرنگارما ضمن دعوت مردم به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: بهترین پاسخ به یاوه گویی های سران آمریکا وحدت مسلمانان، حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ، حمایت از ولایت فقیه ، اعتنا نکردن به صحبت های دشمن می باشد.
مولوی ریگیان پور گفت: امسال حضور در راهپیمایی 22 بهمن با سالهای دیگر بسیار متفاوت است و مردم باید با شور و نشاط بیشتری در صحنه حاضر شوند زیرا با توجه به دو انتخابات پیش رو دشمن به فکر تفرقه افکنی است.
وی در ادامه همین مطلب بیان داشت: ملت ایران اهم از شیعه و سنی همه در راهپیمایی شرکت خواهند کرد زیرا برای این انقلاب و آزادی خون هزاران شهید ریخته شد تا ما امروز این آسایش و راحتی را داشته باشیم.
ریگیان پور تصریح کرد: توافقات برجام مانع گفتن شعار "مرگ بر آمریکا" نخواهد شد بلکه کوبنده تر این شعار را سر خواهیم داد تا دشمن فکر نفوذ در این کشور را از سر خود بیرون کند.
یکی از علمای اهل سنت چابهار نیز به خبرنگار زاهدانه گفت: سی و هفت سال پیش مردم قیام کردند و خون خود را در راه پیروزی انقلاب اسلامی نثار کردند لذا ما وظیفه داریم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم و حق خون شهدا را ادا کنیم.
مولوی سید محمد درتکیده بیان داشت: با حضور در این راهپیمایی به دشمنان نشان می دهیم که ملت ایران هنوز بیدار و هوشیار است و در مقابل کوچکترین هجمه دشمنان ایستادگی خواهد کرد و هیچگاه صحنه را ترک نمی کند.
وی افزود: مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن باید ادامه دهنده راه شهدا و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلابی باشند.
مولوی درتکیده ضمن دعوت از مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: شعار " مرگ بر آمریکا" هیچ تغییری نخواهد کرد بلکه امسال کوبتده تر این شعار را فریاد خواهیم زد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark