کد مطلب: 31723
 
بيش از 20 المان و سفره ي هفت سين در زاهدان نصب می شود
معاون خدمات شهر شهرداري زاهدان گفت : شهرداري بر اساس وظيفه ي ذاتي خود در ارائه ي خدمات هرچه بهتر به شهروندان همچنان با تمام نيرو در خدمت مردم مي باشد و يكي از اين برنامه ها تغيير چهره ي شهر متناسب با ايام پاياني سال و آغاز سال جديد مي باشد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۳
بيش از 20 المان و سفره ي هفت سين در زاهدان نصب می شود
 
نظيراحمد هاشمزهي در رابطه با آخرين مراحل اجراي برنامه هاي نوروزي به خبرنگار  زاهدانه گفت :  شهرداري بر اساس وظيفه ي ذاتي خود و تاكيدات شهردار در ارائه ي خدمات هرچه بهتر به شهروندان همچنان با تمام نيرو در خدمت مردم عزيز مي باشد و در اين مسير برنامه ها و پروژه هاي زيادي را اجرا نموده و در دست اجرا دارد كه يكي از اين برنامه ها تغيير چهره ي شهر متناسب با ايام پاياني سال و آغاز سال جديد مي باشد .

وی افزود : به جهت اجراي هرچه بهتر برنامه هاي مربوط به پايان سال نشستهاي متعددي را از دو ماه قبل برگزار كرديم و در آن تمامي تمهيدات لازم براي اجراي اين برنامه ها انديشيده شد و انشاءا... خروجي اين نشستها را شهروندان محترم ظرف يكي دو روز آينده در سطح شهر مشاهده خواهند كرد .

وي با اشاره به نصب المانها و سفره هاي هفت سين در نقاط مختلف شهر گفت : طي چند روز آينده بيش از 20 المان و سفره ي هفت سين در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد ضمن اينكه موضوع حذف نازيبائيها و آلودگي هاي بصري از ديوارها و جداره هاي شهر و همچنين رنگ آميزي و نقاشي هايي با الگوهاي سنتي و بومي استان نيز با سرعت در حال اجراست و تا كنون حدود 8000مترمربع از ديوارهاي سطح شهر نقاشي و زيباسازي شده و مابقي آن نيز تا پايان سال به اتمام خواهدرسيد .

وي از تجهيز پاركهاي سطح شهر جهت اسكان مسافران خبر داد و گفت : بدين منظور و با برنامه ريزي هاي انجام شده نسبت به ايجاد امكانات و تسهيلات لازم در پاركهاي سطح شهر اقداماتي انجام شده و امكاناتي از قبيل تامين آب آشاميدني ، راه اندازي 70 چشمه سرويس بهداشتي ، ايجاد روشنايي مناسب ، تامين محلهايي براي استفاده از برق و ساير موارد مورد نياز در محلهاي استقرار مسافرين ايجاد شده است .

"هاشمزهي" در خصوص ايجاد محيطي شاد در سطح شهر گفت : تا كنون 120هزار بوته ي گل و 7000 اصله درخت و نهال در نقاط مختلف شهر غرس شده است ضمن اينكه جهت بازسازي و بهسازي چندين پارك از جمله پارك شهيد جواد نيكو ، پارك بهمن ، پارك استانداري و پارك گل نيز اقدام گرديده و تا پايان سال تمام اين عملياتها به اتمام خواهند رسيد .

وي در پايان با اشاره به رفع سد معبر در بازار رسولي گفت : يكي از مشكلاتي كه شهوندان و شهرداري با ان روبرو بودند وجود دستفروشان واقع در بازار رسولي بود كه با توجه به اينكه اين محل يكي از پرترددترين محلها در شهر مي باشد لذا با برنامه ريزي هاي صورت گرفته ، نسبت به ساماندهي اين دستفروشان و انتقال آنها از اين محل اقدام شده و حتي محلي را مخصوص استقرار اين دستفروشان در نظر گرفته ايم كه تمامي آنها به اين محل منتقل گردند .
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark