کد مطلب: 56573
 
امام جمعه زاهدان:
وحدت بین مردم باعث ناکامی دشمن شده است / در روز 13 آبان دولت ترامپ با شکست روبه رو شد
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: وحدت بین مردم ایران باعث ناکامی دشمن شده است.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰
 
به گزارش زاهدنیوز، آیت الله سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اقدامات ترامپ و آمریکا بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حضور با شکوه مردم در 13آیان، افزود: بصیرت و آگاهی و توجه مردم به فرمایشات رهبر معظم انقلاب از عوامل شکست سناریوی آمریکا در روز 13 آبان است.
وی ادامه داد: تمام اقدامات و فعالیتهای دنیای استکبار و همراهان ترامپ تبلیغ برای تحریم‌های سیزده آبان بود و رژیم اسرائیل در تمام دنیا فریاد میزد و تبلیغ می کرد که روز سیزده آبان روز مرگ ایران است، حالا باید ببینیم تاثیرات کمرشکن این تبلیغات بیخود چه بوده که دولت ترامپ و رژیم اسرائیل دست به چنین تبلیغاتی زده اند.
وی اظهار کرد: در 13آبان، تمام دنیا دیدند که جمهوری اسلامی ایران و مردم این مملکت با این تبلیغات کمرشان خم نخواهد شد، تمام وزرای ترامپ تبلیغ کردند تحریم‌ها در راه است و با این تحریم‌ها کمر ایران خواهد شکست، ترامپ در ادامه ادعاهای خود گفت ایران امروز دیگر آن ایران قبل نیست.
سلیمانی ادامه داد: آمریکا با تبلیغ کردن به سمت مردم ایران روی آورد و گفت به خیابان ها بریزید و شورش کنید اما باز هم با روشن فکری مردم ایران روبه رو شده و یک بار دیگر در روز 13 ابان دولت ترامپ با شکست روبه رو شد.
وی افزود: بصیرت مردم و آگاهی و روشن دلی رهبر معظم انقلاب از عوامل شکست سناریوی آمریکا در روز 13 آبان است.
وی گفت: اقداماتی که امروز بین قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی نهفته، با تولید داخل و اقتصاد مقاومتی با انرژی جوانان و همچنین رهنمودهای رهبری معظم انقلاب و راه امام امت باعث شد همه بفهمند ترامپ و دولت های حامی او حرف های تو خالی می زنند.
امام جمعه زاهدان در ادامه شهادت امام حسن عسگری (ع) را تسلیت گفت و اظهار کرد: سخت ترین دوران امامت امام حسن عسگری زمانی بود که با خلفای مختلف رو به رو شد، خلفای آن زمان سعی میکردند با بدترین شکل با امامت امامان معصوم مخالفت کنند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark