کد مطلب: 52153
 
دل گفته های صنعتگر زاهدانی؛
نبود سرمایه در گردش مهمترین مشکل شرکت هامون سیبل
مدیر عامل شرکت هامون سیبل زاهدان عمده مشکلات این واحد تولیدی را سرمایه در گردش عنوان کرد و گفت: تاکنون تسهیلاتی دریافت نکرده ام.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱
 
به گزارش زاهدانه، حوزه تولید و صنعت یکی از مهمترین ارکان اقتصادی به شمار می آید که در سالهای اخیر نبود نقدینگی و سرمایه در گردش عاملی برای تعطیلی، نیمه فعال شدن یا به کُما رفتن برخی واحدهای تولیدی شده است.
نبود تسهیلات لازم، بالا بودن بهره بانکی، خرید و فروش به صورت چکی، اقساط عقب افتاده و هزاران مشکل دیگر از بیمه کارگران گرفته تا حقوق عقب افتاده آنان و غیره همه منجر شده تا هر روز فشار بیشتری بر صاحبان عرصه تولید و صنعت وارد شود.
مدیر عامل شرکت هامون سیبل زاهدان در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه عمده مشکلات این واحد تولیدی را سرمایه در گردش، تجهیزات و کمبود منابع مالی عنوان کرد و گفت: تاکنون تسهیلاتی دریافت نکرده ام.

سید حسین موسوی بیان کرد: شش ماه از شروع فعالیت این واحد تولیدی می گذرد که تاکنون برای 23 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه آلومینیم های این شرکت به افغانستان صادر می شود، افزود: هم مرز بودن استان سیستان وبلوچستان برای افغانستان مزیت بسیار خوبی دارد.

موسوی با بیان اینکه این آلومینیم ها را ترکیه از افغانستان خریداری می کند، ادامه داد: چرا ما نتوانیم از ظرفیت و پتانسیل استان در این راستا استفاده کنیم.
مدیر عامل شرکت هامون سیبل زاهدان از مسئولان مربوطه خواستار آن شد تا در دریافت تسهیلات بانکی و کارآیی واحد تولیدی به وی کمک کنند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark