کد مطلب: 56735
 
اجرای 150عنوان برنامه به مناسیت 9دی در سیستان و بلوچستان/حضور 3مهمان کشوری در زاهدان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن 9دیماه، 150عنوان برنامه مختلف برای اجرا در نقاط جمعیتی استان برنامه ریزی شده است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۰
 
عباس صفدری در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: با توجه به فرا رسیدن 9دیماه و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، بالغ بر 150عنوان برنامه مختلف از 3تا 9دیماه امسال در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
وی ادامه داد: این برنامه ها شامل برگزاری نشستهای بصیرتی، میزگردهای سیاسی، قصه گویی و روایتگری، نشست رده های مختلف نیروهای مسلح با عنوان بصیرت، عزت و اقتدار، برگزاری 40همایش و برنامه بصیرتی در 40مدرسه و غیره می شود.
وی اضافه کرد: سوم دی ماه به دعوت هیئت رزمندگان اسلام و بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان استاد حسن عباسی تحلیل‌گر سیاسی و رئیس اندیشکده یقین در مسجد جامع زاهدان، حجت الاسلام حمید رسایی از سیاستمداران کشور در شش دیماه در مسجد طالقانی زاهدان و دکتر سیدمحمد حسینی محقق و پژوهشگر و از سیاستمداران، در برنامه محوری 9دی ماه در مسجد جامع زاهدان به سخنرانی خواهند پرداخت.
وی شعار محوری 9دیماه امسال را «40سال ولایت مداری، بصیرت و استقامت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی» عنوان کرد و گفت: 9دی نشان دهنده اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با وجود مشکلات معمول جامعه در واکنش به حرمت شکنی های به وقوع پیوسته و تبلیغات سوء انجام شده در جریان فتنه 88 به صحنه آمدند و نشان دادند که با جان و دل از نظام و رهبری حمایت می کنند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark