کد مطلب: 58445
 
همزمان با دهه امامت و ولایت انجام شد؛
توزیع 100 بسته کمک مومنانه توسط بانوان بسیجی زاهدان بین نیازمندان
زینب رضوانی گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت تعداد صد بسته معیشتی بین نیازمندان زاهدانی توزیع شد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۷
 
زینب رضوانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر زاهدان در گفت وگو با زاهدنیوز بیان کرد:امروز که ویروس کرونا به نقاط مختلف کشورمان نفوذ کرده و در کوچه و محله‌ها حضور دارد؛ برای مقابله با این دشمن سلامت مردم باید باید دست به دست هم بدهیم و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه در شرایط کنونی جامعه وظیفه انسانی و دینی همه است.

وی افزود: خواهران بسیجی این حوزه مقاومت نیز در آستانه عید غدیرخم و در راستای همدلی و کمک به اقشار بی بضاعت، تعداد 100 بسته معیشتی را در قالب رزمایش کمک های مومنانه بین نیازمندان شهرستان زاهدان توزیع کردند.

وی خاطرنشان کرد: این بسته های معیشتی شامل اقلامی همچون رب گوجه فرنگی، روغن، برنج، تن ماهی، سویا، خوراک لوبیا و قند می باشد که به ارزش 11میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد، همچنین تعداد هزار و 500 بسته شکلات به مناسبت ایام عید غدیر خم بسته بندی و بین مردم توزیع شد.

رضوانی تاکید کرد: این اقدام در راستای رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه و بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی‌ بر کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه، مستمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت انجام شد و تا پایان شیوع کرونا در کنار مردم خواهیم بود.

انتهای پیام//
Share/Save/Bookmark