کد مطلب: 51325
 
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان وبلوچستان:
227 نفر از زنان سرپرست خانوار آموزش های مهارتی را فراگرفتند
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان وبلوچستان با اشاره به فراگیری آموزش های مهارتی در حاشیه شهرها گفت: در این راستا 227 نفر از زنان سرپرست خانوار آموزش های لازم را فراگرفتند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹
 
محمد جهانتیغی در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه به مناسبت روز ملی آموزش فنی و حرفه ای اظهار داشت: در سال گذشته یک هزار و 605 نفر از معتادین بهبود یافته معرفی شده از ارگان ها، آموزش های مهارتی را فراگرفتند.
وی با اشاره به فراگیری آموزش های مهارتی به یک هزار و 822 نفر در حاشیه شهرها گفت: در این راستا 37 نفر از زنان بدسرپرست و بی سرپرست و همچنین 227 نفر از زنان سرپرست خانوار آموزش های لازم را فرا گرفتند.
این مسئول سهم آموزشی حوزه های صنعت، خدمات و كشاورزی در استان را در دو بخش دولتی و خصوصی اینگونه بیان کرد که از کل آموزشهای ارائه شده در سال 1394 و سه ماهه اول 1395 سهم حوزه صنعت 7/31 درصد، سهم حوزه خدمات 1/59 درصد، سهم حوزه فرهنگ و هنر 1/7 درصد و سهم حوزه کشاورزی 1/2 درصد می باشد.
جهانتیغی مهم ترين برنامه های فنی و حرفه ای در راستای بزرگداشت روز ششم مرداد ماه را تجلیل از مربیان،همکاران و روسای مراکز برتر، تجلیل از آموزشگاه های آزاد برتر استان، تجلیل از کارآموزان نمونه و برتر استان، تجلیل از شرکای آموزشی فعال و برتر استان، دعوت از کارآفرینان موفق استان برای حضور در جشن مهارت و کارآفرینی و معرفی کارآموزان موفق و برتر و استان از طریق رسانه های عمومی و برنامه های تلویزیونی عنوان کرد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark