کد مطلب: 49625
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:
از آماده باش پلیس برای تامین امنیت تا زیر ذره بین رفتن چهارشنبه سوری در زاهدان/ کشف افزون بر 500 هزار مواد محترقه غیرمجاز در جنوب شرق کشور
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف 530 هزار مواد محترقه غیرمجاز در جنوب شرق کشور گفت: در روز چهارشنبه ‌سوری پلیس در آماده‌باش کامل به سر می‌برد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۵
 
به گزارش زاهدانه، سردار حسین رحیمی در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح نوروزی پلیس همزمان با سراسر کشور از امروز آغاز می شود، اظهار داشت: در این طرح پلیس تمامی نقاط ضعف و کاستی ها را از سال گذشته برطرف کرده و هم اکنون با آمادگی کامل به استقبال نوروز همراه با استانی امن می رود.
وی گفت: سال جاری در حوزه نظم و امنیت یک سال طلایی بود زیرا با گذشت سی واندی سال از پیروزی انقلاب اسلامی امسال در تمامی شاخص‌های امنیتی و انتظامی روندی صعودی را شاهد بودیم.
این مسئول با اشاره به کاهش 108 نفری تعداد کشته‌های سوانح رانندگی در سیستان وبلوچستان افزود: علاوه بر اینکه شاهد رشد 2 برابری تردد در محورهای مواصلاتی استان هستیم باید گفت که 51 درصد از سفرهای سیستان و بلوچستان نیز در محورهای فرعی و جاده‌های روستایی انجام می‎شودو علی رغم این مهم خوشبختانه امسال نسبت به سال گذشته 108 نفر تعداد کشته‌های سوانح رانندگی در این استان کاهش یافته است.
وی ضمن یادآوری و هشدار نسبت به چهارشنبه آخر سال بیان کرد: تدابیر پلیس برای چهارشنبه ‌سوری اندیشیده شده بگونه ای که تاکنون بیش از 530 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در روز چهارشنبه ‌سوری همکاران ما از ظهر تا نیمه شب همان روز در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.
وی ادامه داد: هرگونه اسباب‎کشی در تعطیلات نوروز ممنوع بوده و در صورت لزوم با هماهنگی کلانتری محل قابل انجام است.
سردار رحیمی با تاکید به حفاظت از منزل و وسایل در تعطیلات نوروز گفت: با توجه به اینکه در تعطیلات نوروز شهر خلوت‌تر است ممکن است سارقان خود را برای سرقت آماده کنند که خانواده‌ها باید از امنیت منزل و وسایل نقلیه خود مطمئن شده و دقت لازم را در این زمینه داشته باشند.
وی از کاهش 20 درصدی وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: امسال در کشف سرقت‌ها نیز 26 درصد افزایش داشته‌ایم.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام 107 باند بزرگ موادمخدر در این استان خبر داد و افزود: بیش از 83 تن موادمخدر طی سال‌جاری کشف شده که در مقایسه با سال گذشته 91 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark