کد مطلب: 57950
 
پیرزن ۸۵ ساله ی میرجاوه ای کرونا را شکست داد
سرپرست شبکه ی بهداشت و درمان میرجاوه گفت:پیرزن ۸۵ ساله ی میرجاوه ایی با مدد الهی و هوشیاری کادر بهداشت و درمان کرونا را شکست داد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۵
پیرزن ۸۵ ساله ی میرجاوه ای کرونا را شکست داد
 
مصطفی احمدی مقدم در گفت و گو با زاهدنیوز گفت: اولین بیمار کرونای مثبت در شهرستان میرجاوه که پیرزنی ۸۵ ساله است با توکل به خدا و رعایت اصول و دستورات بهداشتی به کرونا غلبه کرد.

وی افزود:طی ۲۰ روز گذشته اولین بیمار قطعی کرونای مثبت در میرجاوه که پیرزنی ۸۵ ساله بود با علائم تنگی نفس به بیمارستان شهرستان میرجاوه مراجعه کرد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان میرجاوه خاطرنشان کرد:این بیمار پس از ویزیت متخصصین و گرفتن نمونه در بخش تنفسی بیمارستان بستری شد و اقدامات درمانی برای وی از همان ابتدای ورود آغاز شد.

وی تاکید کرد: با توجه به حساسیت موضوع، پروتکل های بهداشتی از طرف بیمار و اعضای خانواده رعایت شد و خوشبختانه شاهد همه گیری وسیع در سطح خانواده ی وی و جامعه نبودیم.

احمدی مقدم عنوان کرد:کلیه ی اقدامات بهداشتی و درمانی و غربالگری برای نزدیکان بیمار توسط پرسنل بهداشتی و درمانی انجام شده و غربالگری لازم صورت گرفته است.

وی اذعان کرد:مردم فهیم شهرستان همکاری لازم کما فی السابق با پرسنل بهداشت و درمان را داشته باشند و فاصله گذاری اجتماعی و قرنطینه ی خانگی مدنظر قرارگیرد تاشاهد از دست دادن جان عزیزی نباشیم.

انتهای خبر//
Share/Save/Bookmark