کد مطلب: 47041
 
همزمان با دهه کرامت؛
کتاب گنبد فیروزه ای در مساجد و حوزه های علمیه زاهدان توزیع شد
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زاهدان از توزیع 100 جلد کتاب گنبد فیروزه ای همزمان با آغاز دهه کرامت در مساجد و حوزه های علمیه شهرستان زاهدان خبر داد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۰۰
 
حجت الاسلام هاشم رعنایی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه کرامت در مساجد و حوزه های علمیه شهرستان زاهدان 100 جلد کتاب گنبد فیروزه ای در بین مساجد و حوزه های علمیه این شهرستان توزیع شد.
این مسئول با اشاره به ایام دهه کرامت و ولادت کریمه اهل بیت(س) گفت: این دهه پر خیر و برکت که از روز تولد حضرت معصومه(س) تا سالروز تولد امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده، روزهای مهم و ارزشمندی برای شناخت و معرفت اهل بیت(ع) است که باید قدردان آن باشیم.
وی با بیان اینکه این کتاب در هفت فصل به 7 موضوع مختلف می پردازد، گفت: قصه فرصت ها، مهمان های نورچشمی، قصه های برکت ها، فانوس های شهر، آداب میزبانی، کاشی های فیروزه ای و قطب فرهنگی از جمله فصل های مندرج در این کتاب هستند.
حجت الاسلام رعنایی افزود: کتاب گنبد فیروزه ای با تلاش مرکز فرهنگی پژوهشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور آشنایی هرچه بیشتر مردم ایران با مروارید های گران بها که در طی قرن ها در زمین حاصل خیز این سرزمین افراشته شده اند، تهیه شده است.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زاهدان در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه پوستر نمایشگاهی گنبدهای فیروزه ای نیز در مساجد و حوزه های علمیه زاهدان برگزار می شود.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark