کد مطلب: 34171
 
برگزاری جشن قرآنی میلاد موعود در مسجد المهدی(عج) زاهدان
امام جماعت مسجد المهدی (عج) زاهدان گفت: به مناسبت ولادت با سعادت امام عصر (عج)، مراسم جشن قرآنی میلاد موعود با حضور آحاد مختلف مردم زاهدان در مسجد المهدی (عج) زاهدان برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۳
برگزاری جشن قرآنی میلاد موعود در مسجد المهدی(عج) زاهدان
 
به گزارش زاهدانه ، حجت‌الاسلام علی اصغری حسامیه امروز در بین صلاتین نماز جمعه زاهدان اظهار کرد: همزمان با ولادت با سعادت دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام زمان (عج)، بلافاصله پس از نماز جماعت مغرب و عشاء امروز با حضور قاری بین‌المللی «سید محمد جواد حسینی» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دو خطر وجود نازنین حضرت را تهدید می‌کند، تاکید کرد: خطر نخست که تهدید به جان مبارک ایشان بود توسط خداوند متعال رفع شد و مسئله مهم، هوشیاری مسلمانان و آزادگان جهان است که با دقت زمینه را برای ظهور حضرتش و با به‌جای آوردن آئین انتظار فراهم کنند.

امام جماعت مسجد المهدی (عج) زاهدان افزود: خطر دوم که وظیفه ما مسلمانان را خطیرتر می‌کند و با امداد غیبی قابل رفع نیست، تکلیف و رفتار ماست تا با آشنایی با سیره حضرتش از رهروان واقعی و منتظران مصلح او بوده و آداب لازم را به جای آورد.

اصغری حسامیه تصریح کرد: براساس پیشنهاد از این پس در مناسبت‌های وفات و میلاد هر یک از امامان بزرگوار که مسجدی در شهر به نام مبارک آنهاست، مراسمی متناسب برگزار می‌شود.

وی گفت: مسجد المهدی (عج) زاهدان به عنوان ابلاغ کننده و پیشنهاد دهنده این طرح را به نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زاهدان در نماز جمعه امروز ارائه کرد که با استقبال مواجه شد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark