۳
کد مطلب: 8368
 
سپاه پاسداران فرصت جان گرفتن دوباره را از بازماندگان گروهك ريگي گرفت
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۲۸
زاهدانه:پس از اعدام سر كرده گروهك  جندالله باز ماندگان اين گروهك به دنبال يافتن فرصتي دوباره براي جان گرفتن و انجام عمليات تروريستي مي باشند  تا شايدبتواند مورد حمايت اربابان غربي خود قرار بگيرند و دلارهاي آمريكايي به سويشان روانه شود .

به گزارش زاهدانه ، بازماندگان  گروهك ريگي در پي فرصتي هستند تا بتوانند اهداف شوم خود را در استان پياده كنند به همين جهت براي مناسبتهاي مختلفي كه دراستان رخ مي دهد برنامه ريزي مي كنند تا بتوانند با ريختن خون انسانهاي بي گناه جسد  بي تحرك گروهك خود را به تحرك وادار كنند اما در اين راه  با سدي محكم چون سپاه پاسداران و دستگاههاي امنيتي استان مواجه شده اند .

برخي از خبرهاي منعكس شده حاكي از آن است كه با هوشياري نيروهاي  معاونت اطلاعات سپاه زاهدان نقشه اين گروهك براي انجام عمليات تروريستي در تاسوعاي حسيني امسال با شكست مواجه شده و قبل از آنكه اين افراد بتوانند اهداف شوم خود را در استان پياده كنند توسط ماموران سپاه زاهدان شناسايي مي شوند .

براساس گزارش منتشر شده از سوي پايگاه اطلاع رساني عصر هامون:نيروهاي اطلاعات سپاه زاهدان موفق به کشف ۳۰ نارنجک دستی و یک مین ضد تانک از عوامل گروهک تروریستی جندالشیطان شدند . گروهک جندالشیطان قصد داشت قبل از تاسوعای حسینی امسال مقادیری مواد منفجره را  توسط یک شرور در پوشش ۲۰۰ کیلو گرم مواد مخدر از مرز پاکستان برای انجام اقدامات شوم تروریستی وارد کشور کند که به دلیل وجود امنیت مرز  و طی درگیری با مرزبانان در شب تاسوعا در منطقه سراوان فقط ۲۰۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف شد و مابقی به عمق خاک پاکستان  برگشت کرد ونتوانست وارد ایران شود و اقدام شوم آنها خنثی گردید.

اين اقدام قبل از همه اين موضوع را به اعضاء اين گروهك متذكر مي شود و آن اين است كه فرصت جان گرفتن دوباره را به راحتي به دست نخواهند آورد و براي جلب نظر اربابان غربي خود و به دست آوردن دلارها و ريالها به دنبال راهكاري ديگر باشند .

 
Share/Save/Bookmark
 


 
سجاد
موفق باشید (115)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۲۳ ۱۰:۲۸:۵۷
 
محمدرضا کاشانیان
سلام و ادب
ممنون مطلب امیدوار کننده ای بود
به همه نیروهای امنیتی خدا قوت عرض میکنیم (116)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۲۳ ۱۶:۴۰:۵۰
 
علی سارانی
سلام و خسته نباشید به غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. از درگاه خداوند متعال برایتان آرزوی سربلندی میکنم انشاالله به زودی زود با خبر خشکاندن ریشه های این فتنه ها بیشتر خوشحالمان کنید. به قول سربازان ( نصر من الله و فتح غریب) (117)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۲۳ ۲۲:۲۲:۵۲