کد مطلب: 53838
 
اخبار کوتاه انتظامی در زاهدان؛
کلاهبرداری 40 میلیارد ریالی یک تبعه بیگانه در زاهدان/ کاهش 67 درصدی سرقت ها در یکسال گذشته
رئيس پليس آگاهی سيستان و بلوچستان از دستگیری یک تبعه بیگانه در زاهدان خبر دا د و گفت: این فرد به بهانه واردات خودرو های خارجی، 40 ميليارد ريال کلاهبرداری کرده است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۵
 
به گزارش زاهدانه، این پایگاه خبری اقدام به انتشار اخبار کوتاه انتظامی در سطح شهرستان زاهدان کرد.

کلاهبرداری به بهانه واردات خودروی خارجی
رئيس پليس آگاهی استان سيستان و بلوچستان پیش از طهر امروز در گفت وگو با اصحاب رسانه از کلاهبرداری 40 میلیارد ریالی یک تبعه بیگانه در زاهدان خبر داد و اظهار داشت: در پی دريافت شکايتی مبنی بر اينکه دو تبعه بيگانه و سودجو با تاسيس يک شرکت تجاری در زاهدان و به بهانه ورود خودرو های لوکس خارجی به داخل کشور، طی چند مرحله اقدام به کلاهبرداری 40 ميليارد ريالی از يکی از شهروندان کرده اند، بررسی موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.
سرهنگ ابراهيم ملاشاهی با اشاره به پايش های تخصصی ماموران پلیس گفت: اين افراد کلاهبردار پس از دريافت وجه نقد از شاکی، متواری شده بگونه ای که تلاش يگان های اطلاعاتی برای شناسايی محل اختفای وی آغاز شد.
وی ادامه داد: پس از هفته ها اقدامات اطلاعاتی، شب گذشته ماموران پليس، يکی از متهمان را در مخفيگاهش شناسايی و در عملياتی غافلگيرانه وی را دستگير کردند.
ملاشاهی با بیان اینکه فرد دستگير شده در تحقيقات کارآگاهان پليس به انجام کلاهبرداری با همکاری همدستش اعتراف کرد، ادامه داد: تلاش های گسترده پليس برای دستگيری متهم ديگر همچنان ادامه دارد.

کاهش 67 درصدی سرقت ها در یکسال گذشته
در ادامه فرمانده انتظامي شهرستان زاهدان نیز از اجرای طرح های مختلف انتظامی و کاهش 14 درصدی وقوع سرقت ها در دی ماه سال جاری در اين شهرستان خبر داد و گفت: به منظور افزايش احساس امنيت و مبارزه با قانون شکنان و مخلان امنيت عمومی طرح برخورد با اين افراد با استفاده از توان يگان های مختلف انتظامی شهرستان زاهدان در سطح حوزه اجرا شد.
سرهنگ علي عارف نژاد از سرقت های مسلحانه به عنوان يکی از جرائمی یا دکرد که تاثير بسيار زيادی دراحساس امنيت اجتماعی دارد.
وی در تکمیل مطلب فوق افزود: با اجرای برنامه های تدوين شده و حضور محسوس و نامحسوس يگان های انتظامی، وقوع اين سرقت ها در دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 67درصد کاهش داشته است .
Share/Save/Bookmark