کد مطلب: 46188
 
درد نامه ای از جنس درد
حجاب ارزش است.حتی رنگ مشکی رنگ سلطنتی
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۵
 
به گزارش زاهدانه به نقل از وبلاگ کوثر، در این سالها کارهایی انجام شده و قدم هایی برداشته شده ،اما در حدی نبوده که افاقه کند و بیشتر نتیجه معکوس داشته ( طرح امنیت اخلاقی!!) و بعد از مدتی به حال خود رها شده!!

متاسفانه بزرگترین سیستم رسانه ای کشور( صدا و سیما ) نیز نتوانسته است احکام اسلام را درست تبیین کنید بلکه در بسیاری از موارد به صورت ضد ارزش عمل کرده و بدآموزی های زیادی دارد.بعضی از سریال ها رو ملاحظه میفرمایید که خانم های چادری معمولا خانم های قدیمی و عقب افتاده و بی سواد و زندانی و ...هستند و خانم های پیشرفته و متمدن آنهایی هستند که باید به زحمت به حداقل حجاب اکتفا کرده باشند.

این که واقعیت اسلام نیست،ایرانیت هم نیست.در ایران باستان ،زنان به مراتب حجابی سخت تر از اسلام داشته اند و بی حجابی تنها مربوط به کنیزان و قشر پایین جامعه بود.الان هم در کشورهایی مانند امارات همین گونه است.خانم های متشخص ثروتمند دارای چادر و حجاب کامل اند و دنبال آنها کنیزان که غالبا از کشورهای دیگرند حجاب ندارند.

در این جوامع حجاب ارزش است.حتی رنگ مشکی رنگ سلطنتی است.چون به اصطلاح ابهت دارد و سلطنتی است.پوشش مشکی هم از همان زمان رواج داشت.این هایی که به اصطلاح خیلی ایرانی هستند ولی خانواده های بدحجاب دارند و شعارشان این است که چو ایران مباشد تن من مباد،ببینید حجاب ایران باستان چگونه بوده و حالا شما چگونه اید!!باید به آنها گفت اگر دین ندارید در مساله حجاب لااقل ایرانی باشید.

امروزه بحث حجاب،یک بحث جدی است که باید هر چه سریعتر با برنامه ریزی فرهنگی و اجرایی و ایده های نو، فراتر از شعارهای تکراری به حل این معضل اجتماعی پرداخت.

حال حرفم این است:

چگونه است که در کشور اسلامی فرضا برای آب و فاضلاب در برنامه های5 ساله و سالانه ،برنامه ریزی وجود دارد اما طرحی مشخص نیست که بگوید نرخ بدحجابی را از این میزان در طول 5 سال به آن مقدار کاهش میدهیم،چگونه است برای کمربند ایمنی قانون قابل اجرا وجود دارد ولی برای کمربند ایمنی حجاب و عفاف در جامعه برنامه و اهتمامی وجود ندارد.چرا در ادارات دولتی و حتی فرهنگی،در قوه قضائیه و در بیاری از مراکزی که خود باید مروج و مرجع مبارزه با مظاهر فساد و بدحجابی باشد،مظاهر حریم شکنی الهی و بدحجابی وجود دارد.؟؟

چه کسی باید پاسخگوی روح و روان به هم ریخته جوانان و نوجوانان لطمه خورده از این ناهنجاری اجتماعی باشد.این همه مفاسدی که شروع آن از نگاه وسوسه انگیز به جلوه های گناه و بدحجابی بوده است،آیا خسارت بزرگ جامعه اسلامی نیست؟

اگر در این کشور چند پمپ بنزین به آتش کشیده شود چه تکاپویی و برنامه ریزی شروع می شود ولی چرا وقتی که بزرگترین سرمایه های کشور که نوجوانان پاک این کشور است،هر روز به آتش جاذبه های شهوت در دام گناه می سوزند و از خدا و اسلام و نظام اسلامی فاصله می گیرند حرکت و تکاپویی به چشم نمیخورد؟؟چرا مسئولین به فکر برنامه ریزی و اجرا نمی افتند؟؟ چرا....؟ این ها فاجعه جامعه اسلامی است.
Share/Save/Bookmark