کد مطلب: 44478
 
پارازیت طلاق درچرخه زندگی بازیگران
امروزه روز به روز ازدواجهای ناشاد بیشتری به طلاق ختم می‌شوند. طلاق های که سردسته ان ها جدایی بازیگران از هم است به راستی علت این طلاق هاچیست؟چه عواملی باعث جدایی ان ها شده است ؟علت ان چیست؟ایامدهای امروزی باعث ان شده است؟این ها همه سوالاتی هستند که باید از خود ان هاپرسید.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۹
پارازیت طلاق درچرخه زندگی بازیگران
 
به گزارش زاهدانه ،وبلاگ منتظران بهشتی نوشت : امروزه روز به روز ازدواجهای ناشاد بیشتری به طلاق ختم می‌شوند. طلاق های که سردسته ان ها جدایی بازیگران از هم است به راستی علت این طلاق هاچیست؟چه عواملی باعث جدایی ان ها شده است ؟علت ان چیست؟ایامدهای امروزی باعث ان شده است؟این ها همه سوالاتی هستند که باید از خود ان هاپرسید.
ان بازیگران به ظاهر حرفه ای با خودشان فکر نمیکنن که جدایی انها که برای خودشان یک امر عادی است منجربه اثرات جدی برروی جامعه میشود اثراتی مانند جداشدن زوج های جوان -سلب ارامش از جامعه -کم انگیزه گی جوانان برای تشکیل زندگی مشترک-

ریشه این طلاق ها را در مقاله محققی به نام بوآن دنبال می کنیم او می گوییدوقتی که ازدواج از هم می‌پاشد، در اثر آن چندین نوع طلاق ایجاد می‌شود:

طلاق عاطفی زمانی رخ می‌دهد که ازدواج دستخوشی تباهی می‌شود (اما ممکن است تا بعد از حکم طلاق ادامه یابد.)
طلاق قانونی
طلاق اقتصادی ، که در رابطه با پول و توافقهای مالی (مانند مهریه) است.
طلاق هم والدی ، که در ارتباط با نگهداری و سرپرستی از فرزند ، خانواده‌های تک والدی ، یا حق ملاقات یا فرزندان است.
طلاق اجتماعی ، که در زمینه تغییر روابط با جمع دوستان همسر رخ می‌دهد.
طلاق روانی ، که در حضور مسائل مربوط به بازیابی خود پیروی فردی و مشکلات مربوط به فکر کردن براساس ضمیر «من» و نه «ما» است.
Share/Save/Bookmark