کد مطلب: 40418
 
الاخبار: سردار سلیمانی ثابت کرد که داعش ببری کاغذی است
روزنامه الاخبار نوشت که سردار "قاسم سلیمانی" فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو های عراقی در غملیات جرف الصخر ک ثابت کردند که داعش ببری کاغذی و مترسک است.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۷
الاخبار: سردار سلیمانی ثابت کرد که داعش ببری کاغذی است
 
به گزارش زاهدانه به نقل از روزنامه الاخبار، این روزنامه لبنانی نوشت: سردار "قاسم سلیمانی" فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و فرزندان عراق در حماسه جرف الصخر  که در بین عراقی ها به "جرف النصر" معروف شده است،  ثابت کردند که داعش " ببری کاغذی و  مترسکی  بیش نیست که آن را بزرگ جلوه می دهند".
 
الاخبار با اشاره به اظهارات رهبر معظم انقلاب در دیدار با "حیدر العبادی"نخست وزیرعراق نوشت: عملیات جرف الصخر با آنچه ایشان به العبادی گفته اند، همخوانی دارد زیرا رهبر ایران در این دیدار به العبادی گفتند که به ملت و دولت عراق بویژه جوانان این کشور ایمان داریم زیرا آنان قادر هستند تروریست ها را بیرون رانده و امنیت را  به عراق بازگردانند بنابراین به وجود نیروهای بیگانه درخاک عراق نیازی نیست.

الاخبار نوشت فرزندان عراق اخیرا همچون سیل درجرف الصخر به داعش حمله کردند و فقط به پشتوانه سازماندهی و تاکتیک های ویژه سردار سلیمانی بود که در این عملیات به پیروزی رسیدند تا جایی که اکنون می توان به داعش گفت که نیرویی نیست که نتوانیم آن را درهم بکوبیم.

عملیات سه هفته پیش در جرف الصخر نشان داد که  داعش با وجود توان رزمی بالا و هزاران نیرو یی که در اختیار دارد، اسطوره شکست ناپذیر نیست و برعکس در این عملیات ثابت شد که این گروه تروریست ببری کاغدی ومترسک است.
 
الاخبار در ادامه نوشت، "سردار سلیمانی" ستاره بلامنازع نبرد جرف الصخر و مرد سایه است که نقش او در سازماندهی نیروها وحمایت میدانی و لجستیکی از نیروهای عراقی بر کسی پوشیده نیست.

در ادامه این گزار آمده است نبرد جرف الصخر ثابت کرد که ملت عراق نیروی بالقوه ای دارند که اگر سازماندهی شده و عملی شود قادر است در زمانی اندک اوضاع را در این کشور تغییر داده و و ریشه داعش را در سرزمین بین النهرین بخشکاند تا جایی که با فرار مفتضحانه داعشی ها و سرکردگان آنها از جرف الصخر باید پرسید در این منطقه معروف به مثلث مرگ که پایگاه اصلی داعشی ها بوده و پیش از آن نیز از سال 2003 اردوگاه اصلی القاعده در عراق بود چه اتفاقی رخ داد؟

الاخبار اضافه کرد جرف الصخر به بهشت مافیا و جنایت کاران تبدیل شده بود، به گونه ای که آمریکایی ها اعلام کردند که با توجه به شرایط سخت طبیعی این منطقه از جمله نخلستان های بزرگ و تعداد فراوان نیروهای داعش و نیزاحتمال فرسایشی شدن جنگ و نتایج حاصل از آن نمی توانند علیه این گروه تروریستی  به عملیات نظامی دست بزنند.

در این شرایط و در حالی که آمریکایی ها به ناتوانی و ترسی خود از عملیات نظامی علیه داعش اذعان و اعلام کردند که مشکل جرف الصخر راه حل نظامی ندارد و یا چه بسا در نظر نداشتند وارد جنگ شوند، بسیج بزرگ مردمی عراق به فرماندهی سردار سلیمانی  وارد عمل شدند.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark