کد مطلب: 48708
 
امام جمعه زاهدان:
مردم ایران با بصیرت و ولایت‌مداری حماسه 9 دی را خلق کردند/ اتحاد شیعه و سنی باعث عقب راندن دشمن است/ ولایت فقیه مهم‌ترین رکن انقلاب است
امام جمعه زاهدان گفت: مردم ایران اسلامی با خلق حماسه 9 دی، بصیرت و ولایت‌مداری خود را به عالم نشان داده و با کوبیدن مشت محکم بر دهن یاوه‌گویان ، مسأله فتنه را برای همیشه ختم کردند.
تاریخ انتشار : جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۱
 
به گزارش زاهدانه، آیت‌الله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان با اشاره به اینکه اتحاد و همبستگی مسلمان رمز پیروزی آنها در مقابل استکبار و جبهه کفر است، گفت: تنها دشمنان دین از ایجاد تفرقه و نفاق در میان مسلمانان سود می‌برند.
وی از هفته وحدت بعنوان فرصتی برای هم‌گرایی اقوام، طوائف، زبان‌ها، فرهنگ‌ها، تحکیم وحدت و زدودن اختلاف‌ها و مقابله با توطئه‌های تفرقه‌افکنانه یاد کرد و افزود: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی با تربیت گروه‌های تکفیری سعی در تفرقه‌افکنی بین مسلمانان دارند و همه تلاش خود را به کار بسته اند تا شیعه و سنی را مقابل هم قرار دهد.
امام جمعه زاهدان بیان داشت: اتحاد شیعه و سنی باعث عقب راندن دشمن و ناکام ماندن گروه‌های تکفیری می شود.
وی با اشاره به فرارسیدن حماسه بزرگ نهم دیماه که روز بصیرت نامگذاری شده است، افزود: سال 88 عده‌ای با حمایت و همدستی دشمنان انقلاب دست به توطئه و آشوب در کشور زدند که مردم ایران اسلامی با خلق حماسه 9 دی، بصیرت و ولایت‌مداری خود را به عالم نشان داده و با کوبیدن مشت محکم بر دهن یاوه‌گویان ، مسأله فتنه را برای همیشه ختم کردند.
آیت الله سلیمانی از ولایت فقیه به‌عنوان مهم‌ترین رکن انقلاب یاد کرد و گفت: همه معتقدان به انقلاب موظف هستند از ولایت‌فقیه حمایت کنند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark