کد مطلب: 46278
 
گزارش زاهدانه از وضعیت تامل برانگیز بزرگترین پارک زاهدان؛
تبعیض بین مردم و مسئولین در پارک ملت زاهدان
پارک ملت، مکانی که اسم بزرگترین پارک تفریحی سیاحتی زاهدان رایدک می کشد، تفاوت هایی از زمین تا آسمان در آن به وضوح دیده می شود.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۴
 
به گزارش زاهدانه، شهرزاهدان دارای مکانهای تفریحی بسیار اندک وفاقد امکانات رفاهی مناسب است وتنها مکانی که شهروندان زاهدانی در مناسبت های مختلف نظیرسیزده بدر، چهارشنبه سوری، پیاده روی روزهای جمعه یا هنگام بارش برف وپیروزی تیم ورزشی مورد علاقه خود به آنجا می روند" پارک ملت" است.



پارکی که نه تنها ورودی آن زباله های رها شده به چشم می خورد بلکه خروجی پیچ درپیچ وگمراه کننده با اندک علائم راهنمایی ورانندگی برای هدایت طی مسیر نیمی ازمشکلات آنرا به خود اختصاص داده است به نحوی که تردد در تنها خیابان اصلی این پارک، یعنی بازی با جان ولحظه ای غفلت در رفت وآمد عمری پشیمانی در پی دارد.

فضایی که اسم بزرگترین پارک تفریحی سیاحتی زاهدان رایدک می کشد، تفاوت هایی از زمین تا آسمان در آن به وضوح دیده می شود. قسمتی از این پارک که مختص شهروندان است سالهاست که بدون تغییر و تحول با وسایل بازی قدیمی و فرسوده، با آلاچیق های کنده کاری شده و بدون سایه بان است و حتی جایی برای دسترسی آسان به آب مصرفی در آن دیده نمی شود.

این کمبودها باعث نارضایتی شهروندانی است که وقتی برای تفریح و سرگرمی به این مکان می آیند، به وضوح می بینند کمی آنطرف تر از این فضای تامل برانگیز، فضایی سرسبز و آراسته به انواع گل ها و گیاهان، با امکانات بازی بهتر به چشم می خورد.

بر اساس شنیده های مردمی وقتی در تنها تفرجگاه نیمه کوهستانی این شهر دیواری قد علم می کند که مرزی بین مسئولین استانی با سایر شهروندان می شود جای تامل هم دارد که برای چه این دیوار حائل تبعیضی باشد بین شهروندان و خانواده های این نهاد؟ آن هم در تنها مکان تفریحی زاهدان که شهروندان بیشتر اوقات فراغت خود را در آنجا سپری می کنند.
در همین زمینه خبرنگار زاهدانه در تماسی که با یکی از مسئولین اعضای شورای شهر داشته بود، عنوان شد که این دیوار حائل در زمان ریاست شهردار قبلی کشیده شده است.
وی ادامه داد که اقدامات لازم در این خصوص توسط شهردار زاهدان در حال بررسی است.
Share/Save/Bookmark