کد مطلب: 29998
 
ستاندار سیستان‌وبلوچستان در نشست ‌هم‌اندیشی ‌اساتید دانشگاه‌ها‌:
سیستان‌وبلوچستان با همراهی مردم و تفکر محققان دانشگاهی توسعه می‌یابد
استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: سیستان‌وبلوچستان با همراهی مردم و تفکر محققان دانشگاهی توسعه می‌یابد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۰

به گزارش زاهدانه به نقل از سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان،‌ ‌جلسه هم‌اندیشی ‌با حضور اساتید دانشگاه‌ها، محققان کشاورزی، سرمایه‌گذاران بخش و تشکل‌های تخصصی مرتبط با بخش کشاورزی استان برگزار شد.

‌استاند‌ار سیستان و بلوچستان در این جلسه با مهم دانستن بخش کشاورزی گفت: ما باید نگاه‌ها و رویکردها را تغییر دهیم و اولویت کاری خود رابه سمتی پیش ببریم تا زمینه حضور اثر‌گذار مردم منطقه را یار و همراه خود در پیشرفت و ترقی استان داشته باشیم.

علی اوسط‌هاشمی در این نشست نقش مردم در ارتقاء و بهبود تولید و توسعه بخش کشاورزی و شیلاتی را بسیار حائز اهمیت دانست و با تاکید بر گسترش فعالیت‌های بهره‌برداران و سرمایه‌گذاران‌، پیگیری و تلاش کار‌شناسان بخش را مثبت ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: بخش کشاورزی عامل توسعه اقتصادی کشور است و زمینه پایداری روستائیان در روستاها‌ست.

وی با اشاره به توسعه دامپروری استان گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود تا از تمام ظرفیت‌ها‌ی بخش برای رونق و آبادانی استان استفاده شود.

نجفی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بخش کشاورزی استان خواستار مشارکت صاحب نظران، خصوصا اساتید دانشگاها، محققین، سرمایه‌گذاران و تشکل‌های این بخش شد.

‌در این جلسه اساتید دانشگا‌ه‌ها، محققان، سرمایه‌گذاران و تشکل‌های بخش کشاورزی به طرح دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark