کد مطلب: 28098
 
رئیس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس:
پیگیری گازرسانی به منطقه باید مورد توجه ویژه قرار گیرد
رئیس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی گفت:پیگیری گازرسانی به منطقه از مهمترین خواسته‌های مردم سیستان و بلوچستان از استاندار جدید است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۲
 
سعید اربابی

به گزارش زاهدانه ، سعید اربابی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان با حضور وزیر کشور و جمعی از مسئولان اظهار داشت: توسعه اقتصادی و وحدت و انسجام بین مردم استان باید مد نظر استاندار جدید سیستان و بلوچستان باشد، زیرا سبب ایجاد تحول در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی می‌شود.

وی افزود: اجرای طرح توسعه بندر چابهار، توجه ویژه به مناطق آزاد، فعال‌سازی مناطق ویژه اقتصادی، فعال‌سازی معادن این استان، پیگیری گازرسانی به منطقه، نجات صنایع استان مانند سیمان سیستان و کارخانه بافت بلوچ از جمله خواسته‌های مردم سیستان و بلوچستان از استاندار جدید است.

این مسئول ادامه داد: شایسته سالاری در مناصب دولتی، حذف مدیران ناکارآمد، نصیحت عاملان تفرقه و اختلاف و ارتقاء وحدت و انسجام در بین مردم از دیگر اولویت‌هایی است که استاندار جدید سیستان و بلوچستان باید مدنظر داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بحث توسعه اقتصادی باید توسعه ترانزیت و تجارت مدنظر قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید دیدگاه امنیتی صرف را از مرزهای منطقه برداریم.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark